ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Και στην Αγγλία πλέον... τρέχουν οι εξελίξεις των στημένων παιχνιδιών στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Η βρετανική εφημερίδα «Sun» στην πρώτη της σελίδα έχει φωτογραφία του Κάρλος Τέβες, κάνοντας λόγο για εμπλοκή του διεθνή Αργεντινού επιθετικού της Μάντσεστερ Σίτι στην υπόθεση των στημένων ματς.....
Και υπάρχει μέρος του διάλογου του παίκτη του Άρη, Κώστα Μενδρινού με τον Ανδρέα Δημόπουλο, καθώς και δηλώσεις του μάνατζερ του Τέβες που αρνείται τα πάντα για τον πελάτη του.

Ο Κώστας Μενδρινός αναμένεται να περάσει από τα γραφεία της ΠΑΕ Άρης για να δώσει εξηγήσεις στη διοίκηση για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες.

Οι διάλογοι του Μενδρινού:

"Κ: Κοίτα, επειδή θα είμαι στο γήπεδο εγώ.

Α: Μμμ.

Κ: Θα συνεννοηθώ κατά πάσα πιθανότητα με τον Καστίγιο.

Α: Ναι.

Κ: Να πάει να πιάσει τον Τέβες που είναι αρχηγός [ενν. τον Carlos TEVEZ της

Manchester City].

A: Ναι

Κ: Και θα χουμε πει και του Κόκε μάλλον εδώ για τη σέντρα.

Α: Ναι.

Κ: Θα θέλω εκείνη την ώρα να μπεις στον κωδικό μας, θα στον δώσω.

A:Ναι

Κ: Να δεις τον κωδικό να μου πατήσεις ό,τι σου πω ρε παιδί μου.

Α: Ναι.

Κ: Κατάλαβες;

Α: Ναι, διπλό ή άσσο;

Κ: Όχι, όχι, τη σέντρα ρε να πάρουμε τη σέντρα.

Α: Και το χει αυτό;

Κ: Το χει, τώρα το βλέπω μέσα το χει.

Α: Ναι.

Κ: Και επειδή το 'χω παρατηρήσει, το χει καμιά ώρα πριν το...

Α: Ναι αλλά μήπως όταν αρχίζει το βγάζει έξω ρε παιδί μου;

Κ: Όχι δεν το βγάζει. Και το 'χω δει εγώ και ένα τέταρτο πριν.

Λ: Στη Betfair; Στα ασιατικά;

Κ: Στο ασιατικό, ναι

Α: Ποιος θα κάνει τη σέντρα;

Κ: Ναι.

Α: Α, το χει, δεν το χω δει αυτό, σοβαρά;

Κ: Το χω τώρα εδώ, Kick off.

Α: Άντε ρε, πόσο;

Κ: Το 'χει 1.90.

Α: Πώς θα ξέρουμε;

Κ: Αυτό, λέω, ότι θα πάρω εγώ τον Έντι ένα τηλέφωνο, τον πήρα τηλέφωνο ήδη, το 'χουνε πει δηλαδή, να πάει να πιάσει τον Τέβες και να του πει το και το ότι άσε μας να πάρουμε τη σέντρα, Ή εμείς ή αυτοί ρε παιδί μου.

Α: Αφού θα το γυρίσουν όμως

Κ: Ε;

Α: Αυτό πάτε θα το μάθετε, πόση ώρα πριν;

Κ: θα το γυρίσουνε, ότι θα το γυρίσουνε, θα το γυρίσουνε, αλλά θα... θα του πουν ας πούμε ξέρεις, εγώ θέλω το γήπεδο εσύ βάλε τη σέντρα ας πούμε.

Α: Ναι.

Κ: Ανάλογα με το τι θα χουμε πει. Κατάλαβες;"

πηγη sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου