ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Νέοι διάλογοι στην φόρα με Μπέο, Μαρινάκη, Ψωμιάδη, Πιλάβιο, Πατέρα

Νέοι διάλογοι, αυτή την φορά με πρωταγωνιστές τους Μπέο – Μαρινάκη, Ψωμιάδη – Πιλάβιου, Ψωμιάδη με Πατέρα και ο Σ.Κ. που χτύπησε τον Βασσάρα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας από το απόγευμα της Τρίτης! Καθε ημέρα που περνάει μας βρίσκει να διαβάζουμε κι από έναν νέο διάλογο γύρω από τον πολλαπλά κακοποιημένο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου....


Διαβάστε αναλυτικά:

Ο Σ.Κ. ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟΝ ΒΑΣΣΑΡΑ

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟΥ-ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ (15-3-2011, 11:20)

Ο Αχιλλέας τον ενημέρωσε ότι ο Πατέρας έδιωξε το παιδί από την ασφάλεια του και είπε ότι είναι ρουφιάνος. Ο Βαγγέλης του λεει να το τσεκάρει και θα τον πάρει πάλι.

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑΝΑΚΗ -ΜΠΕΟΥ (15-3-2011, 11:26)

Ο Βαγγέλης του λεει ότι αυτό είναι άλλη ιστορία. Το παιδί που έδειρε τον Βασσάρα, το παιδί αυτό λέγεται Σ... Κ...

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟΥ-ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ (15-3-2011, 20:49)

Θανάσης: Με πήρε ο άλλος τηλέφωνο

Αχιλλέας: Ποιος;

Θανάσης: Ο Νίκος

Αχιλλέας: Εσένα;

Θανάσης: Ναι

Αχιλλέας: Και τι σου είπε;

Θανάσης: Να με απειλήσει

Αχιλλέας: Να σε απειλήσει;

Θανάσης: Με απείλησε ευθέως

Αχιλλέας: Τι σου είπε;

Θανάσης: Αντε γ... ρε του λέω, μου λέει “να μου μιλάς στον πληθυντικό”, ποιος είσε ρε του λεω. Μου λέει “είσαι πίσω από τον Μπέο”, σου'πα θα του κόψω την καλημέρα. Θα τον συμβουλεύσω του λέω. Μου λέει “το ευχαριστώ ήταν που βγήκε και είπε ότι με στηρίζεις”, γιατί του λέω ντρέπεσαι να πεις ότι με στήριζες. Δεν με στήριζες του λέω; Λοιπόν και ήταν το ευχαριστώ που ήθελε ο Μαρινάκης να σε φαει μου λεει και σε έφαγε και εγώ μου λέει “τσακώθηκα με τον Μαρινάκη εξαιτίας σου”. Του λέω εμένα με έφαγε ο Μαρινάκης του λέω, να το ξέρω του λέω. Και δεν μου το έλεγες στην Μύκονο μπροστά στον Αχιλλέα του λεω να πεις εσύ πήγες να τον φας τον Κανελλόπουλο και τον έφαγες. Για αυτό το πράγμα λέω.

Αχιλλέας: Ναι

Θανάσης: Του λεω πήγες να κάνεις με τον Κούγια αυτό το πράγμα, λοιπόν, και μου λέει “απ'΄τον Κούγια θα την βρείτε “ εσύ του θα την βρεις από τον Κούγια και (ακατάληπτο) φοβάσαι. Λοιπόν (ακατάληπτο) “θα σε καταστρέψουνε”. Αντε φύγε του λέω. Ξέρω εγώ ότι με μαγνητοφωνείς του λέω (ακατάληπτο) φούστες του λεω, ακριβώς έτσι”.

Αχιλλέας: Ναι

Θανάσης: Λοιπόν και μου λέει “να προσέξεις από εδώ και πέρα γιατί έχεις να κάνεις πάλι και εσύ με εμένα”. Εχει χάσει την ψυχραιμία του ρε.

Αχιλλέας: Ναι, έχει τρελαθεί τώρα.

ΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΙΛΑΒΙΟΥ ΣΕ ΨΩΜΙΑΔΗ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΜΠΕΟΥ

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α)-ΣΟΦΟΚΛΗ ΠΙΛΑΒΙΟΥ (Β) (27-4-2011, 21:23)

Ο Β αναφέρει ότι βρίσκεται στην Κύπρο, ότι αύριο θα επιστρέψει και ότι το μεσημέρι θα βρίσκεται στο γραφείο του. Ο Α του λέει ότι θα βρίσκεται και αυτός αύριο το μεσημέρι στην Αθήνα και αναφέρει ότι θα περάσει από το γραφείο του Β. Ο Α αναφέρει ότι πήγε στον Χαρίλαο για το τελευταίο ματς μεταξύ του Αρη και της Λάρισας και ότι εκεί συνάντησε τον Κόντη και τον Αθανασιάδη. Ο Α τον ενημερώνει ότι ο Κόντης και ο Αθανασιάδης άρχισαν να μιλούν εναντίον του Πιλάβιου, διότι η ΕΠΟ έβγαλε μια ανακοίνωση ότι οι ασφαλιστικές του Πανιωνίου είναι νόμιμες, ενώ αυτοί έχουν στοιχεία ότι οι ασφαλιστικές ήταν ληγμένες. Ο Α' λεει ότι κατεύνασε τα πνεύματα και ο Β τον ευχαριστεί για αυτό. Ο Β λέει ότι αν έχουν στοιχεία θα πρέπει να τα δώσουν στην ΕΠΟ και ισχυρίζεται ότι δεν έχει ενημερωθεί για αυτή την ανακοίνωση της ΕΠΟ. Θα τα πουν από μκοντά αύριο.

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α)-ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ (Β) (27-4-2011, 22:34)


Α: Πήγα είδα και τον Κόντη σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Του είπα τι να κάνει, γιατί όντως εκεί στον Πανιώνιο πήρα να πούμε, είναι ψεύτικη... όχι ψεύτικη, έχει λήξει η ασφαλιστική που είχανε καταθέσει. Εληγε 4 του μηνός και αυτοί κάνανε μεταγραφές 15.

Β: Και τι κάνανε; Το αλλάξανε τώρα;

Α: Γιατί έβγαλε μία ανακοίνωση η ΕΠΟ... μου έκανε εντύπωση, πήρα τον Σοφοκλή, δεν ήξερε ότι έβγαλε ανακοίνωση. Πως γίνεται ρε π... να λέει ότι ήταν σωστή του Πανιωνίου χωρίς να ξέρει ο Σοφοκλής;

Β: Μήπως σου λέει ψέματα; Μήπως ήξερε και μας δουλεύει;

Α: Μου είπε “Δεν ξέρω, θα τη δω” και τέτοια. Του λεω “Πρόσεχε το θέμα του Αρη”και έτσι κι αλλοιώς.

Β: Που είσαι εσύ; Πάνω;

Α: Πάνω, εγώ έρχομαι. Αυτός έρχεται αύριο, μου είπε λοτι μετά το μεσημέρι θα είναι στο γραφείο και θα πάω από εκεί να δω τι γίνεται.

Β: Ωραία

Α: Εσύ τι κάνεις;

Β: Τίποτα. Μόνο όταν πηγαίνεις εσύ και του βάζεις χέρι, συνέρχεται αυτός. Μόνο όταν τον βλέπεις face to face, αλλιώς είναι...

Α: Από το αεροδρόμιο θα πάω κατευθείαν εκεί. Στις 12 πετάω, στις 13:30 θα είμαι εκεί.

Β: Ναι, γιατί το πράγμα βλέπω πάλι παρεκτρέπεται και πηγαίνει προς αλλού.

Α: Πάνε να τον εκβιάσουνε.

Β: Ναι

Α: Κατάλαβες; Με τραμπουκισμό γίνεται η ιστορία. Δηλαδή τον έχουνε μελετημένο καλά, ξέρουνε που πονάει, ποιο είναι το αδύνατο σημείο και εκεί το χειρίζονται. Δηλαδή απειλή στην απειλή, κατάλαβες;

Β: Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά κι αυτός από την άλλη μεριά, άμα είναι έτσι, γιατί δε σου ζητάει βοήθεια; Γιατί δεν μου το λέει εμένα;

Α: Δεν το ξέρω.

Β: Πάρε με αύριο μετά από εκεί.

Α: Θα σε πάρω. Εντάξει αγάπη μου;

Β: Καλό ταξίδι. Αντε γεια.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ (Α) ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ (Β) (28-4-2011, 11:04)

Αρχικά συζητούν για θέματα άνευ ενδιαφέροντος. Ο Α ενημερώνει τον Β ότι θα ταξιδέψει σήμερα αεροπορικώς στην Αθήνα.

Α: Κατεβαίνω, πρέπει να παω να δω Πιλάβιους, να παω να δω έτσι...

Β: Οκ

Α: Χεσμένοι είναι, θέλουν να με δούνε

Β: Ποιοι;

Α: Αυτός ο Πιλάβιος εκεί, τον απειλεί ο Μπέος

Β: Ο Μπέος;

Α: Ναι. Με πήρε χθες ο άλλος και μου λεει θα με δει ο Μαρινάκης, Ε;

β: Ναι

Α: Θα μίλαγε με τον Βαλβέρδε χθες και θα με έβλεπε σήμερα να μου πει τι έτσι τι αλλιώς;

Β: Α ναι, εντάξει

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ - ΣΟΦΟΚΛΗ ΠΙΛΑΒΙΟΥ

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α) ΜΕ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ (Β) (27-4-2011, 16:35)

Ο Α αναφέρει ότι μόλις βγήκε από του (προφανώς του Σοφοκλή Πιλάβιου). Ο Β του λεει ότι έχει μια συνάντηση τώρα και ζητάει από τον Α να περάσει από το γραφείο του στις 18:15

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α) ΜΕ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ (Β)


Αρχικά ανταλλάσσουν ευχές για το Πάσχα

Β: Σου ήρθε ο ψηλός;

Α: Θα έρθει τώρα από εδώ.

Β: Ακου να σου πω, του είπα το εξής. Μου λεει “Αμα βγει πάλι να με βρίσει ο Μπέος την Πέμπτη που θα κάνει τη συνέντευξή του;” και του λεω: “Θα πεις στον Μάκη: “Μάκη, δύο αδέρφια έχω, εσένα και τον Πατέρα. Αμα βγει να μου κάνει επίθεση την Πέμπτη...” θα βγει να τον ξεπατώσει ο Μάκης” γιατί αυτός λεει, θα πάει στην Κύπρο. Μου λεει “Δεν κωλώνει;”, του λεω “Ποιος να κωλώσει ρε μ....Ο Ψωμιάδης;”

Α: Τώρα, επί τόπου, επί τόπου, επί τόπου

Β: Του λεω “Που να κωλώσει;” Αμα το πει, πες του “Αστο πάνω μου”

Α: Αστο πάνω μου, δημόσια θα τον γ....”

Β: Κατάλαβες; Μου είπε ότι θα σου 'ρθει από εκεί.

Α: Ναι, θα έρθει από δω.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α) - ΣΟΦΟΚΛΗ ΠΙΛΑΒΙΟΥ (Β) (26-4-2011, 12:30)

Ανταλλάσσουν ευχές για το Πάσχα και ο Β αναφέρει ότι βρίσκεται στην Κύπρο. Ο Α του λεει ότι έμαθε από τον Πατέρα ότι ο Β αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με τον Μπεο. Ο Β του λεει “Μην ακούς τον Νίκο. Ο Νίκος έχει τρελαθεί με τον Αχιλλέα και πάει να βάλει εμένα στη μέση, άστον να πάει να γ...! Απλώς μου είπε ότι ο Μάκης μπορεί να βοηθήσει, αλλά εντάξει, δεν πρόκειται να ξαναγίνει τέτοιο πράγμα”. Ο Α του λεει ότι ό,τι τον χρειαστεί θα είναι δίπλα του και προτείνει στον Β να κρατήσει σκληρή στάση, να μην πάρει πίσω τις αποφάσεις που πήρε η πρωτοβάθμια και “να βαρέσει στο ψαχνό με αυτά που κάνανε για τις ψεύτικες ασφαλιστικές”.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α) ΜΕ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ (Β) (26-4-2011, 18:01)

Ο Β τον ενημερώνει ότι ο Αχιλλέας Μπέος έβγαλε νέα ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία “λέει στον Πιλάβιο να μαζέψει τους εισαγγελείς που τους καλούν για δυσφήμιση του αθλήματος”.

Β: Λεω να τον πάρω ένα τηλέφωνο, να του πω: “Να σου πω ρε καραγκιόζη μήπως...” να του επιβάλλω να βγάλει μια ανακοίνωση εναντίον του Μπεου, αλλιώς θα τον τρομοκρατήσω ότι θα τον κάνω ρόμπα και αυτόν.

Α: Ναι, πάρτον και πέστου “Αν δεν βγάλεις τώρα, θα γίνει της π...! Από που κι ως που σε εξευτελίζει ο Μπέος;”

Β: Δεν είναι μόνο αυτό, τώρα τι γίνεται; Πήρε αέρα ο Μπέος, επειδή φωνάξανε τον Μαρινάκη στη Λίγκα μ..... του Πιλάβιου αυτή... ξέρεις, για την υπόθεση του Καραϊσκάκη. Αντί για να δικαστεί από την ΕΠΟ...

Α: Το ξέρω, το πήγαινε εκεί. Αλλη μ....!

Β: Και τώρα που καλέσανε τον Μπέο, παει κι ο Μπέος να κάνει τον μάγκα. Τέλος πάντων, θα μιλήσω μαζί του να του πω, Μίλησες μαζί του καθόλου;

Α: Ναι, μίλησα και του είπα: ”Είναι εντολή του Νίκου, ό,τι χρειαστείς βγαίνει φόρα παρτίδα εγώ¨και με ευχαρίστησε.

Ο ΜΠΕΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΣΕΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟΥ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ:

Α: Συγχαρητήρια, είμαι μαζί σου με χίλια.

Μ: Εντάξει, γ... τα τα μ....

Α: Γ.... ξεφτιλιστήκανε. Τρελάθηκα

Μ: Ρουφιάνοι

Α: Γ.... τα, π.... εγώ τις κασέτες τις είχα ακούσει. Και του λεω, μην κάνεις καμιά μ.... και τέτοιο. Λεω ξεφτίλα και στο Κούγια., Πριν δύο μήνες μου το' χε πει. Δεν το περίμενα και το είδα τώρα προχθές. Λέω τι μ.... είναι ο άνθρωπος, δηλαδή.

Μ: Δεν μου είπες όμως, τίποτα

Α: Εντάξει ρε μ.... τι να σου πω; Τώρα δεν το περίμενα ότι θα το κάνει αυτό. Τις κασέτες τις είχα ακούσει, τις κασέτες.

Μ: Γ.... τον καραγκιόζη

Α: Και με τον τέτοιονα, και με τον άλλονα τον γυαλάκια εκεί πέρα μπας, άκου να σου πω κάτι. Να μην την Κυριακή, να μην κερδίσεις την Κόρινθο και ότι

Μ: Γ.... το το μ........, λοιπόν θα τα πούμε

ΕΠΗΡΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟΥ (Α) ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ (Β)

Ο Β αναφέρει ότι είναι ακόμη στο γραφείο του Βαγγέλη. Ο Α του λεει “Το θέμα του Βαγγέλη να το δείτε με τον Νταλαρούκα, πως τον λένε, με τον αθλητικό δικαστή, μην τιμωρηθεί και τρελαθούμε. Να το ψάξετε” και ο Β του λεει: “Αμα μπορεί να τον καθαρίσει, θα συνεννοηθούμε”.

ΠΟΙΟΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΜΕ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΠΕΟΥ ΜΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ (26-2-2011, 12:43)

Τον ενημερώνει για το παιχνίδι του Αρη στην Λάρισα ότι έδωσε με παρέμβαση των άλλων. Θα το ξέρει και 100% το απόγευμα.

πηγη balla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου