ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

"Στάσιμος αν πάω δανεικός"

Την άποψη πως ένας ενδεχόμενος δανεισμός του σε Παναιτωλικό ή Κέρκυρα δεν θα τον βοηθήσει να βελτιωθεί εξέφρασε ο Βασίλης Κουτσιανικούλης.....

Ο μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ τόνισε την επιθυμία του να παραμείνει στο «Δικέφαλο του Βορρά» και να συνεργαστεί με τον Λάζλο Μπόλονι, ενώ αναφέρθηκε και στην περίοδο που χρησιμοποιούταν ως βασικός από τον Μάκη Χάβο.

Αναλυτικά όσα είπε στην εφημερίδα "Εξέδρα", ο Έλληνας χαφ:

Για το ενδεχόμενο μεταγραφής του: "Είναι αλήθεια πως έχω ενημερωθεί από τον κ.Κωνσταντινίδη για τις προτάσεις αυτές. Σίγουρα ο Παναιτωλικός και η Κέρκυρα με έχουν ζητήσει, ενώ μαθαίνω πως ο κόσμος στην Κρήτη θέλει να επιστρέψω στον Εργοτέλη. Η αλήθεια είναι πως εγώ το βλέπω κάπως διαφορετικά το όλο σκηνικό. Το να αγωνιστώ σε μια ομάδα που παίζει πολύ διαφορετικά από τον ΠΑΟΚ σε ανοιχτό γήπεδο , με πολλούς χώρους, και ύστερα από έναν χρόνο να επιστρέψω, είναι κάτι που δεν φαίνεται σοφό ούτε για εμένα ούτε για την ομάδα μου. Θεωρώ πως έτσι θα μείνω στάσιμος. Αυτού που έχω ζητήσει είναι να με δει ο κ.Μπόλονι και έπειτα να κρίνει αυτός αν μπορεί να με εκμεταλλευτεί, να μπορεί να βελτιώσει τις αδυναμίες μου και γενικά αν πιστεύει σε μένα".

ImageΓια την περίοδο που τον χρησιμοποιούσε βασικό ο Μάκης Χάβος: "Νομίζω πως πήγα σχετικά καλά σε εκείνη την περίοδο που ο προπονητής με εμπιστεύτηκε. Άρχισα να κατανοώ πιο καθαρά τι ζητάει από εμένα, έφυγε από πάνω μου η πίεση του να δείξω το κάτι παραπάνω και σε εκείνο το σημείο άρχιζα να πιστεύω πως μπορεί να πετύχω στην ομάδα. Ακόμη και σήμερα έχω αυτό το συναίσθημα. Το γιατί στη συνέχεια δεν χρησιμοποίησε, είναι θέμα δικό του και δεν μπορώ να το κρίνω αυτό".

πηγη paokmania.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου