ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Σάντσες: "Έχω συμφωνήσει με Ολυμπιακό"

Ο Κάρλος Σάντσες επιβεβαίωσε με δηλώσεις του σε ελληνικό μέσο ότι έχει τα έχει βρει σε όλα με τον Ολυμπιακό και ανυπομονεί να έρθει στην Ελλάδα, προσθέτοντας ότι απομένει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ της Βαλενσιέν και των "ερυθρολεύκων"....


Ο 25χρονος Κολομβιανός μέσος βρίσκεται αυτή την περίοδο με την εθνική ομάδα της χώρας του, παίρνοντας μέρος στην προετοιμασία για το φετινό Κόπα Αμέρικα (ξεκινάει την 1η Ιουλίου στην Αργεντινή), ωστόσο περιμένει με αγωνία τις εξελίξεις όσον αφορά τη μεταπήδήσή του από τη Βαλενσιέν στον Ολυμπιακό.

Με σημερινές του δηλώσεις στην εφημερίδα "Πρωταθλητής", επανέλαβε ότι εκείνος έχει συμφωνήσει με την ελληνική ομάδα και ότι σε περίπτωση που επέλθει συμφωνία στο οικονομικό με την ομάδα της Λιγκ 1, τότε θα έρθει στη χώρα μας για... μόνιμη εγκατάσταση.
εν έχω μάθει κάτι για βελτιωμένη πρόταση του Ολυμπιακού . Τελευταία φορά που μίλησα με τον μάνατζερ μου ήταν πριν από τρεις μέρες. Είμαι με την Εθνική και προετοιμάζομαι για το Κόπα Αμέρικα", τόνισε ο Σάντσες, για να συμπληρώσει:

"Έχω ξεκαθαρίσει στον εκπρόσωπό μου εδώ και αρκετό καιρό ότι θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την ελληνική ομάδα. Θα το κάνω όμως όταν ενημερωθώ ότι έκλεισε η μεταγραφή μου.

«Έχω συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό προφορικά και αυτό που απομένει είναι να τα βρουν οι δύο ομάδες. Ανυπομονώ να με πάρει τηλέφωνο ο μάνατζέρ μου και να μου πει ότι όλα τελείωσαν.

Αν όλα πάνε καλά, θα έρθω στην Ελλάδα όταν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις μου με την Κολομβία στο Κόπα Αμέρικα".

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι πρωταθλητές Ελλάδας έχουν έρθει σε προφορική συμφωνία με τον παίκτη για υπογραφή τριετούς συμβολαίου συνεργασίας, με τις ετήσιες αποδοχές του να αγγίζουν τα 800.000 ευρώ, ενώ η πρόσφορά προς τη Βαλενσιέν έχει φτάσει τα 3.000.000 ευρώ και όλα δείχνουν ότι το οικονομικό χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών είναι πλέον πολύ μικρό.

πηγη sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου