ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Μάτος: «Επιστρέφω οριστικά αλλά… δυστυχισμένος»

Στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού επιστρέφει οριστικά στις 2 Ιουλίου ο Μαρσέλο Μάτος, όπως δήλωσε στο www.sday.gr. Ο 27χρονος Βραζιλιάνος μέσος θα ενσωματωθεί στους «πράσινους» με τους οποίους έχει συμβόλαιο, αν και όπως τόνισε οι δυσκολίες για εκείνον είναι πολλές....


«Επιστρέφω στις 2 Ιουλίου, έχω κλείσει εισιτήρια για τότε. Θα έρθω όμως μόνος. Ο γιος μου έχει κάποια προβλήματα υγείας, ενώ η κόρη μου πηγαίνει σε αμερικανικό σχολείο και στη Βραζιλία είναι αλλιώς, είναι διαφορετικές οι ημερομηνίες της σχολικής περιόδου. Όταν ήρθε στην Ελλάδα έχασε μία σχολική χρονιά και όταν ήρθε πίσω στη Βραζιλία, έχασε άλλη μία χρονιά. Αν επιστρέψει μαζί μου, θα χάσει συνολικά τρία χρόνια, δεν μπορεί να γίνει αυτό… Οπότε θα μείνω μακριά από την οικογένειά μου, είναι δύσκολο, αλλά έχω συμβόλαιο. Πάω δυστυχισμένος που την αφήνω αλλά αυτό πρέπει να κάνω», ήταν τα λόγια του Βραζιλιάνου μέσου.


πηγη sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου