ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

"Έτσι έπεισα τον Ρόσι"

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Φίλιππο Πρετσιόζι αναφέρθηκε στην απόκτηση του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ακόμα και ο ίδιος ο Βαλεντίνο Ρόσι είχε πει στο παρελθόν ότι ήταν περίεργος να οδηγήσει τη Ducati Desmosedici. Μόνο ο ίδιος ο "γιατρός" γνωρίζει το λόγο για τον οποίο αποφάσισε να πάει στη Ducati και λογικά θα μας τον αποκαλύψει...
στην επόμενη αυτοβιογραφία του.
Πάντως ένας από τους λόγους για τον οποίο οι δύο πλευρές ένωσαν τις δυνάμεις τους είναι η παρουσία του Φίλιππο Πρετσιόζι. Το "μυαλό" της Ducati και γενικός διευθυντής τoυ αγωνιστικού τμήματος της ομάδας της Μπολόνια αποκάλυψε ότι εκείνος ανέλαβε να πείσει τον 31χρονο αναβάτη.

"Όταν μου έδωσε το λόγο του, δεν είχα καμιά αμφιβολία στο μυαλό μου (σ.σ. ότι θα έρθει σε εμάς). Δεν σοκαρίστηκα όταν ανακοινώθηκε η μεταγραφή του", τόνισε ο "πατέρας" της Desmosedici που έχει καθηλωθεί σε αναπηρικό καροτσάκι μετά από ατύχημα στην έρημο πριν από αρκετά χρόνια.

Τώρα ελπίζει ότι η Yamaha θα δώσει την άδεια στον Ρόσι να οδηγήσει την GP11 στη Βαλένθια στο τέλος της σεζόν. Στη Ducati είναι διατεθειμένοι να βάψουν μπλε την κόκκινη μοτοσικλέτα, όπως είπε χαριτολογώντας.

Τέλος συμβούλευσε τον Ρόσι να προσέχει τη μοτοσικλέτα του. "Είναι το μωρό μου. Ελπίζω ότι ο Βαλεντίνο θα της φερθεί καλά. Εκείνος αντιμετωπίζει τη μοτοσικλέτα ως γυναίκα, εγώ τη βλέπω σαν κόρη μου. Του εμπιστεύομαι την κόρη μου".

Στην Ιντιανάπολις τις επόμενες μέρες η Ducati θα ανακοινώσει και την παραμονή του Νίκι Χέιντεν στην ομάδα για τρίτη συνεχόμενη σεζόν. Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ducati.

Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου