Η Μακλάρεν παραδέχεται ότι δεν έχει ιδέα πώς να αναπαραγάγει την μπροστινή πτέρυγα που χρησιμοποιούν ήδη με επιτυχία η Ρεντ Μπουλ και η Φεράρι. Η νομιμότητα της μπροστινής πτέρυγας - η οποία εγκρίθηκε από τη FIA πριν από το γερμανικό γκραν πρι - είχε αμφισβητηθεί από αντίπαλες ομάδες. Ύστερα από λεπτομερή έλεγχο αποκαλύφθηκε ότι οι πτέρυγες και οι τελικές πλάκες, φαινομενικά λυγίζουν έως και 25 χιλιοστά χαμηλότερα προς το έδαφος στις μεγάλες ταχύτητες, και παράγουν έτσι περισσότερη κάθετη δύναμη.
Ο αρχιμηχανικός της Μακλάρεν, Πάντι Λοβ, παραδέχθηκε ότι παρά την επανειλημμένη αναθεώρηση σχεδίασης της ελαστικής πτέρυγας, πασχίζει ανεπιτυχώς να την μιμηθεί.
"Έχω δει πολλές εικόνες σε αυτή την κατάσταση", είπε. "Πιστεύουμε, και δεν είμαστε οι μόνοι, ότι τα δύο αυτοκίνητα - η Φεράρι και η Ρεντ Μπουλ - έχουν την πτέρυγα σε πολύ χαμηλότερη θέση από ό, τι είμαστε σε θέση να παραδώσουμε. Είναι ένα φαινόμενο που βλέπουμε. Μπορεί να είναι απολύτως εύλογο, μπορεί να μην είναι. Εμείς πάντως δεν το καταλαβαίνουμε."
Η Μακλάρεν έχει την πεποίθηση ωστόσο, ότι η ανωμαλία δεν μπορεί να εξηγηθεί από μια απλή ρύθμιση της πτέρυγας.
"Είναι μια αρκετά σημαντική διαφορά", λέει ο Λοβ, "έτσι είναι δύσκολο να εξηγηθεί από σχετικά ανεπαίσθητες παραμέτρους, όπως το βάρος των καυσίμων, την πίεση των ελαστικών, ή το στήσιμο του μονoθεσίου για υψηλές ταχύτητες. Αυτά τα πράγματα επηρεάζουν ένα αυτοκίνητο σε σχετικά μικρό βαθμό - πολύ μικρότερο από το βαθμό έχουμε δει σε φωτογραφίες".
"Προς το παρόν εργαζόμαστε σκληρά για να το καταλάβουμε, και αν αξίζει τον κόπο να το κατασκευάσουμε για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας".
Τα σχόλια του Λοβ έρχονται δύο ημέρες μετά την δήλωση του διευθυντή της ομάδας, Μάρτιν Ουίτμαρς, ότι κι αυτός αγωνιζόταν να εξηγήσει την ελαστική σχεδίαση της πτέρυγας.
ΠΗΓΗ: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου