ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Σαλγάδο: Του χρόνου στην ΑΕΚ!!!

Ο πρώην άσος της Ρεάλ Μαδρίτης μιλάει αποκλειστικά στο aek365.gr και τον απεσταλμένο στο Σίδνεϊ, Δημήτρη Ανδρικόπουλο και εκφράζει την επιθυμία του να έρθει στην ΑΕΚ όταν τελειώσει το συμβόλαιό του με την Μπλάκμπερν... Ενδεχομένως αρκετοί φίλαθλοι να μην γνωρίζουν πως στο ρόστερ της Μπλάκμπερν βρίσκεται ο Ισπανός διεθνής αμυντικός, Μίτσελ Σαλγάδο. Βασικός και αναντικατάστατος δεξιός οπισθοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης επί πολλά χρόνια, κατέκτησε με τη «βασίλισσα» πρωταθλήματα, κύπελλα και Τσάμπιονς Λιγκ. Πολύ ευχάριστος, κοινωνικός και ομιλητικότατος, συζητήσαμε για πολλά θέματα μαζί του, ακόμα και εκτός ποδοσφαίρου. Η αποστολή της Μπλάκμπερν άργησε να φύγει από το στάδιο, αφού ο τεχνικός της ομάδας, Σαμ Αλαρντάις παρέμεινε στο γήπεδο για να παρακολουθήσει ζωντανά την αναμέτρηση Σίδνεϋ - Ρέιντζερς. Ο Σαλγάδο έχει συμβόλαιο με την Μπλάκμπερν μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο και παρόλο που περνάει καλά στην Αγγλία, θα ψάξει άλλη ομάδα.
«Εχοντας κατακτήσει τα πάντα με την Ρεάλ, δεν ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου στην Ισπανία. Πού να πήγαινα, στην Σαραγόσα ή την Λα Κορούνια; Δεν ήθελα κάτι τέτοιο. Προτιμούσα να ζήσω μια νέα εμπειρία και η επιλογή μου να παίξω στην Πρέμιερσιπ ήταν η καλύτερη. Εχω έρθει με τη γυναίκα και τα παιδιά μου και αυτό με βοήθησε στο να προσαρμοστώ ευκολότερα, αφού δεν μου έλειπε τόσο η Ισπανία. Μένουμε στο Μάντσεστερ, αφού το Μπλάκμπερν είναι πολύ μικρό και δεν υπάρχει τίποτα να κάνεις. Στην ομάδα είμαι ο μοναδικός που μιλάει ισπανικά, αλλά δεν με πειράζει αφού έτσι αναγκάζομαι να μιλάω μόνο αγγλικά και έχω μάθει καλά τη γλώσσα. Δεν σκέφτομαι να σταματήσω το ποδόσφαιρο όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου. Θέλω να παίξω ακόμα 3-4 χρόνια».
-Ε, τότε να έρθεις στην ΑΕΚ!
«Θα ήταν πολύ ωραία! Μακάρι, γιατί όχι; Θα μου άρεσε πάρα πολύ να παίξω ξανά σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάτι που δεν θα καταφέρω με την Μπλάκμπερν. Η Ελλάδα έχει πολλά κοινά σημεία με τη χώρα μου και πιστεύω πως θα τα κατάφερνα καλά. Αν ήμουν μόνος μου στην Αγγλία θα δυσκολευόμουν αρκετά για να προσαρμοστώ, αλλά στην Ελλάδα πιστεύω πως δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Θα εγκλιματιστώ αμέσως».
-Η ΑΕΚ πώς σου φάνηκε;
«Πολύ καλή! Για να είμαι ειλικρινής δεν την περίμενα τόσο δυνατή. Μου άρεσε πολύ ο Λυμπερόπουλος, ο Αργεντινός που σκόραρε το πρώτο γκολ (σ.σ. Σκόκο) και χάρηκα ιδιαίτερα που είδα τον Δέλλα να παίζει ακόμα ποδόσφαιρο και να είναι από τους καλύτερους παίκτες»
-Μίτσελ, σε ευχαριστώ πολύ και τα λέμε του χρόνου στην ΑΕΚ
«Μακάρι!»

|ΠΗΓΗ: http://www.aek365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου