ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Συνέχεια με τρεις

Με τρεις ελληνικές συμμετοχές στα προκριματικά, συνεχίζονται την Τρίτη (10/8) τα αγωνίσματα της κολύμβησης στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στη Βουδαπέστη. Ζήσιμος, Εξάρχου και Δράκου «πέφτουν» στη μάχη της διάκρισης...
Ο κάτοχος του πανελληνίου ρεκόρ, Ανδρέας Ζήσιμος, θα λάβει μέρος στα 200μ. ελεύθερο με στόχο την πρόκριση στην 16άδα, όπως και η Αγγελική Εξάρχου η οποία θα αγωνιστεί στα 100μ. πρόσθιο. Για την καλύτερη δυνατή εμφάνιση θα παλέψει στα 100μ. ελεύθερο η Νόρα Δράκου.

«Οι στόχοι σε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα είναι η είσοδος στον ημιτελικό. Και για το 200άρι μία τέτοια εξέλιξη θα είναι ό,τι καλύτερο. Θα πρέπει να κάνω ένα χρόνο κοντά στο πανελλήνιο ρεκόρ (1.48.48), για να μπορέσω να έχω ελπίδες για κάτι τέτοιο. Κάπου εκεί ίσως κυμανθεί και ο χρόνος που θα «κλείσει» ο τελικός, αν και είναι πολύ δύσκολη μια πρόκριση, μια και είναι ένα αγώνισμα με μεγάλη συμμετοχή και υψηλό ανταγωνισμό», σχολίασε ο Ζήσιμος.

Από την άλλη, η Αγγελική Εξάρχου δεν έκρυψε την αισιοδοξία της αν και παραδέχθηκε ότι η πρόκριση στον τελικό είναι δύσκολη. «Είμαι αισιόδοξη. Πάντα πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι. Η χρονιά για εμένα ήταν δύσκολη, μια και τελείωσα τη σχολή μου και έπρεπε να δώσω βάση και σε αυτό. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να κολυμπήσω γρήγορα. Θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου και θα προσπαθήσω να πάρω την πρόκριση για την 16άδα. Όσο για τον τελικό, είναι κάτι δύσκολο, αλλά σίγουρα θα τα δώσω όλα. Περισσότερες ελπίδες έχω στα 200μ. πρόσθιο, που είναι και το καλό μου αγώνισμα. Αυτό που έχω στόχο είναι να κάνω χρόνους κοντά στα πανελλήνια ρεκόρ», είπε χαρακτηριστικά.

Σε μια καλή εμφάνιση ευελπιστεί και η Νόρα Δράκου, στην την πρώτη της εμφάνιση σε Ευρωπαϊκό στην κατηγορία των γυναικών. «Ευελπιστώ σε ένα καλό χρόνο. Αυτό θέλω για αρχή σε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Είναι οι πρώτοι μου αγώνες στην κατηγορία των γυναικών και έχω άγχος. Πάντως περιμένω πώς και πώς να πέσω στην πισίνα, μια και είναι μια πολύ μεγάλη διοργάνωση. Σίγουρα ένα καλό ξεκίνημα θα με βοηθήσει ενόψει της δύσκολης συνέχειας. Μακάρι να πάω σε όλα σύμφωνα με τους στόχους που έχω και κοντά στις επιδόσεις που θέλω», επισήμανε.

Εκτός της κολύμβησης την Τρίτη (10/8) είναι και η πρεμιέρα των αγωνισμάτων των καταδύσεων με τον προκριματικό και τον τελικό του 1μ γυναικών, χωρίς να υπάρχει ελληνική συμμετοχή. Οι Μάνος, Παπαρούνας και Τζίφας θα αρχίζουν την επομένη τις υποχρεώσεις τους.

Το πρόγραμμα (10/8)

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: 10:30 (Προκριματικοί) 200μ. ελεύθερο (Α) 100μ. πρόσθιο (Γ) 200μ. μικτή ατομική (Α)100μ. ελεύθερο (Γ), 1.500μ. ελεύθερο (Α), 18:00 (Τελικοί) 50μ. πεταλούδα (Α), 100μ. ελεύθερο (Γ-ημιτελικός), 100μ. ύπτιο (Α), 50μ. πεταλούδα (Γ), 100μ. πρόσθιο (Α), 100μ. πρόσθιο (Γ- ημιτελικός), 200μ. μικτή ατομική (Α-ημιτελικός), 200μ. ύπτιο (Γ), 200μ. ελεύθερο (Α-ημιτελικός).

ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ: 11:00 1μ. γυναικών (προκριματικός)
16:30 1μ. γυναικών (τελικός)

ΠΗΓΗ: gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου