ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Ντέγιαν Μπορόβνιακ: «Όλα για έναν τίτλο»

Ο νεοαποκτηθείς φόργουορντ – σέντερ του ΑΡΗ, Ντέγιαν Μπορόβνιακ, φιλοξενήθηκε στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Η Αυτοκρατορία Αντεπιτίθεται», μιλώντας για τις πρώτες του εντυπώσεις ως παίκτης του Αυτοκράτορα.

Στην αρχική του τοποθέτηση, ο 24χρονος Σέρβος δήλωσε:

«Μου αρέσει που βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη. Είναι μια πολύ όμορφη πόλη με καλούς ανθρώπους. Νιώθω άνετα».

Σχετικά με την έκβαση των μέχρι τώρα προπονήσεων της ομάδας, σημείωσε:

«Όλοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Αν και δεν είναι συμπληρωμένο το ρόστερ, στις προπονήσεις όλα κυλάνε καλά. Στην ομάδα υπάρχουν ταλαντούχοι και έμπειροι καλαθοσφαιριστές»...


Αναφορικά με τον εγκλιματισμό του με το υπόλοιπο σύνολο, είχε να πει:

«Όλα είναι πολύ θετικά. Δουλεύουμε σκληρά μέσα στο γήπεδο και περιμένουμε και τους υπόλοιπους παίκτες που θα συμπληρώσουν το ρόστερ, για να “δέσουμε” αγωνιστικά ο ένας με τον άλλον».

Ερωτηθείς για την άποψή του για το ελληνικό Πρωτάθλημα, ο Μπορόβνιακ τόνισε:

«Η θητεία μου στον Πανιώνιο με βοήθησε να αποκομίσω χρήσιμες εμπειρίες. Έχω αντιληφθεί πως όλα τα παιχνίδια θα είναι δύσκολα και πως σίγουρα δεν πρέπει να υπάρχει εφησυχασμός».

Για τον τεχνικό της ομάδας, Σαρόν Ντρούκερ, υπογράμμισε:

«Είναι καλός προπονητής, γιατί διαθέτει όρεξη και όραμα. Το γεγονός πως δούλεψε στο πλευρό του Πίνι Γκέρσον, τον βοήθησε να αποκομίσει χρήσιμες εμπειρίες και έχει ωραίο τρόπο να το μεταδίδει αυτό».

Τέλος, για τις προσωπικές του φιλοδοξίες με την ομάδα του ΑΡΗ, ο Ντέγιαν Μπορόβνιακ επεσήμανε:

«Έχω κερδίσει πολλά μετάλλια στην καριέρα μου, αλλά πάντα ψάχνω κάτι καινούριο. Ανυπομονώ να ξεκινήσω στο ελληνικό Πρωτάθλημα. Μακάρι να πανηγυρίσω με τον ΑΡΗ την κατάκτηση κάποιου τίτλου», για να συμπληρώσει:

«Ο ΑΡΗΣ είναι μεγάλος Σύλλογος στην Ευρώπη. Δεν αποτελεί πρόκληση λοιπόν μόνο για εμένα, αλλά και για όλους τους συμπαίκτες μου. Έχω ακούσει πολλά για την ατμόσφαιρα του Αλεξανδρείου, που με κάνουν να ανυπομονώ να παίξω μπροστά στους οπαδούς μας».

Πηγή: arisfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου