ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Σκοτώθηκε από ταχύπλοο ο ποδοσφαιριστής Παναγιώτης Μπαχράμης

Άλλος ένας νέος άνθρωπος έχασε την ζωή του, κάνοντας ψαροτούφεκο.

Ο λόγος για τον ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Μπαχράμη, που σε ηλικία 34 ετών, άφησε την τελευταία του πνοή ενώ έκανε το αγαπημένο του χόμπι.Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα από διερχόμενο σκάφος, σε παραλία της Κυπαρισσίας.

Κάθε φορά που διαβάζω τίτλο με τον θάνατο ενός υποβρύχιου κυνηγού, είμαι σχεδόν σίγουρος για την αιτία:"παρασύρθηκε από διερχόμενο σκάφος"..και σχεδόν πάντα έτσι γίνεται...

Θυμάμαι κάποτε που είχα την επιθυμία να αγοράσω ένα φουσκωτό, για να μπορώ κι εγώ να πηγαίνω σε "καλά" σημεία για ψαροντούφεκο, κάποιος μου ζήτησε 300 ευρώ ώστε να μου φέρει το απαραίτητο δίπλωμα χειριστή..στο σπίτι!

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν ενδώσει σε παρόμοιες "προσφορές" και κυκλοφορούν στις θάλασσές μας χωρίς να έχουν ιδέα για τους νόμους και τους κανόνες ναυσιπλοΐας!

Κανένας από αυτούς δεν τηρεί το όριο των 150 μέτρων απόστασης από την χαρακτηριστική σημαδούρα υποβρύχιων δραστηριοτήτων, μπορεί και να μην γνωρίζουν καθόλου, ότι κάτω και γύρω από αυτές υπάρχουν άνθρωποι.

Κάποτε άκουσα τον θόρυβο της μηχανής ενός σκάφους, ενώ βρισκόμουν στο νερό ψαρεύοντας.Αμέσως σταμάτησα σήκωσα το κεφάλι μου να το εντοπίσω ώστε να το προσέχω.Αφού λοιπόν το εντόπισα και κατάλαβα ότι σταμάτησε κάπου 200 μέτρα μακριά μου, συνέχισα το ψάρεμα.Κάποια στιγμή ακούω πάλι την μηχανή του να παίρνει μπροστά και πριν το καταλάβω, είχε έρθει πάνω στην σημαδούρα μου (την οποία τραβούσα με 20μ σχοινί πίσω μου) και την σήκωσε για να 'δει τι ψάρια έχω κρεμασμένα!!!...για ποιες αποστάσεις ασφαλείας ήταν γνώστης αυτός ο ηλίθιος;

Κάθε χρόνο έχουμε τέτοια περιστατικά και κάθε χρόνο χάνονται νέοι άνθρωποι, που στην πλειοψηφία τους είναι υποβρύχιοι κυνηγοί οι οποίοι έχασαν την ζωή τους κάνοντας το χόμπι τους..

Είμαι σίγουρος ότι πολλά θα μπορούσαν να γίνουν ώστε να μειωθούν τέτοια περιστατικά,και υπάρχουν λύσεις καθώς και άτομα ικανά να τις εκτελέσουν.Όλοι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για τους νόμους και την τήρησή τους, ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ!

Ποτέ δεν είναι αργά... επιτέλους ξεκινήστε τουλάχιστον με ελέγχους για διπλώματα και εφαρμόστε αυστηρότερες ποινές για τους παραβάτες.Τα σκάφη του Λιμενικού και τα πληρώματά τους, είναι λίγα και δεν αρκούν για να ελέγχουν τα σκάφη που υπάρχουν στην χώρα μας...βοηθήστε τους, δώστε δουλειά σε νέους δημιουργώντας θέσεις εργασίας στο Λιμενικό Σώμα και βοηθήστε τους με εξοπλισμό να τηρήσουν τον νόμο.


ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!



Υ.Γ.Βέβαια έχω 'δεί και το αντίστροφο..υποβρύχιους κυνηγούς να κολυμπούν δίχως σημαδούρα, το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΕΠΙΚΙΝΥΝΟ για τα διερχόμενα σκάφη, που δεν μπορούν να τους διακρίνουν μέσα στην θάλασσα.


frapesport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου