ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

«Δεν φεύγω. Με διώχνουν...»

Ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου μιλάει και η πικρία της «σημαίας» του πόλο του Ολυμπιακού είναι εμφανής σε μία από τις τελευταίες του ομιλίες ως παίκτης των Πειραιωτών...Μετά από 15 χρόνια προσφοράς, μετά από 15 χρόνια σκληρής προσπάθειας και αφού έχει δώσει κυριολεκτικά την ζωή του και όλο του το «είναι» στο πόλο των «ερυθρόλευκων» ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου πιθανότατα θα αποτελέσει «παρελθόν» από το έμψυχο δυναμικό των Πειραιωτών με τρόπο που δεν του αξίζει.
Η «σημαία» του Ολυμπιακού μίλησε ενώ η πικρία είναι εμφανής στα λεγομενά του, καθώς όπως τονίζει από την ομάδα της καρδιάς του, από την ομάδα που έδωσε τα πάντα επί 15 συναπτά έτη δεν φεύγει. Τον διώχνουν...

- Θοδωρή καλημέρα. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ποιος είναι ο λόγος που επικοινωνούμε. Σου έγινε μια πρόταση που κακά τα ψέμματα, ισοδυναμεί με αποχώρηση από τον Ολυμπιακό. Προσέφερες τα πάντα στα 15 χρόνια καριέρας σου στον Ολυμπιακό και η πρόταση ανανέωσης που πρότειναν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «εξευτελιστική» με βάση τα όσα έδωσες στο «ερυθρόλευκο» πόλο.
- Δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο σε όσα είπες γιατί τα πράγματα είναι ακριβώς... έτσι. Δεν είναι αντάξια η μεταχειρισή μου από τους ανθρώπους του Ολυμπιακού. Θα προτιμούσα να μου πουν «φύγε». Αλλά ευθέως. Έτσι έχω μάθει να λειτουργώ στη ζωή μου και πόσο μάλλον όταν έχω δώσει τα πάντα, τη ζωή μου στον Ολυμπιακό. Μία πρόταση συμβολαίου με μείωση της τάξεως του 55% πως μπορεί να χαρακτηριστεί; Αν δεν με ήθελαν να μου το πουν ευθέως. Στη ζωή μου έχω μάθει να είμαι πρωταγωνιστής. Πρωταγωνιστής ήμουν κι όλα αυτά τα χρόνια στον Ολυμπιακό. Έδωσα τα πάντα. Και θα έδινα ακόμα πιο πολλά.

- Η πικρία είναι αν μη τι άλλο απόλυτα εμφανής στα λόγια σου. Σε κυριεύει το συναίσθημα της προδωσίας; Περίμενες τέτοια μεταχείριση;
- Όταν πηγαίνω στα γραφεία του συλλόγου να διαπραγματευτώ την πρόταση και με περιμένει μόνο ο μάνατζερ της ομάδας χωρίς κανέναν άλλο άνθρωπο του Ολυμπιακού τι μου δίνουν να καταλάβω; Όταν μου λένε πως η πρόταση είναι αδιαπραγμάτευτη και μου προτείνουν μείωση 55% τι μπορώ να κάνω; Δεν φεύγω. Με διώχνουν.
Όλα αυτά τα χρόνια ξέρουν και τα... τσιμέντα ότι στο συμβόλαιο μου δεν «πάτησα» ποτέ. Το θέμα δεν είναι οικονομικό. Εγώ είμαι Ολυμπιακός. Αλλά δεν θέλω να με μειώνουν με αυτό τον τρόπο. Η μεταχείριση μου ήταν άθλια.

- Τι σκοπεύεις να κάνεις στο μέλλον; Έχεις πάρει τις αποφάσεις σου;
-Κοίτα, προς το παρόν είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Αν μου δώσει ο Ολυμπιακός την αποδεσμευσή μου θα δω όλες τις προτάσεις και θα αποφασίσω. Ακόμα είμαι αθλητής του Ολυμπιακού. Περιμένω την αποδεσμευσή μου.

- Το κεφάλαιο «Ολυμπιακός» θα μείνει ανοιχτό;
- Το κεφάλαιο «Ολυμπιακός» έχει κλείσει. Με τέτοια μεταχείριση οι άνθρωποι του συλλόγου δεν μου αφήνουν κανένα περιθώριο. Λυπάμαι που το λέω. Απλά θέλω να ευχαριστήσω αυτό τον υπέροχο κόσμο της ομάδας που στάθηκε δίπλα μου 15 χρόνια.

ΠΗΓΗ: gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου