ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Ο "Γιατρός" γιατρεύτηκε...

Ο Βαλεντίνο Ρόσι λέει ότι αισθάνεται πολύ πιο δυνατός μετά και τη διακοπή των τριών εβδομάδων, πριν από το γκραν πρι της Τσεχίας αυτό το Σαββατοκύριακο...
"Είχα ένα καλό διάλειμμα που με βοήθησε πολύ να έχω χρόνο να δουλέψω με τη φυσική μου κατάσταση", είπε ο Ρόσι στο preview της ομάδας.

"Αισθάνομαι καλά σχετικά με το πόδι και τον ώμο μου, και ελπίζω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο θα νιώθω πολύ πιο δυνατός. Το Μπρνο είναι μια σπουδαία πίστα για μένα και είναι πάντα ξεχωριστό γιατί εδώ έκανα την πρώτη μου νίκη ποτέ. Πέρυσι είχα ένα πολύ καλό αγώνα, φέτος θα είναι πιο δύσκολα, επειδή δεν είμαι απόλυτα έτοιμος ακόμα, αλλά ανυπομονώ να καβαλήσω πάλι τη μηχανή. Έχουμε μισή σεζόν ακόμα μπροστά μας και ο στόχος μας είναι να έχουμε ένα καλό δεύτερο μισό", πρόσθεσε ο Ιταλός, που τερμάτισε στην τρίτη θέση στον προηγούμενο αγώνα στη Laguna Seca.

Ο Ρόσι αναρρώνει από έναν τραυματισμό στο πόδι, μετά το ατύχημά του στο ιταλικό γκραν πρι, τον Απρίλιο.

Ο ομόσταβλός τους στη Yamaha και πρωτοπόρος στη βαθμολογία, Χόρχε Λορένθο, λέει ότι έχει ως στόχο να τερματίσει για πρώτη φορά στο Μπρνο σε μια θέση που θα τον ανεβάσει στο βάθρο , και να συνεχίσει έτσι τη σειρά των καλών αποτελεσμάτων.

"Δεν έχω ακόμη κερδίσει κάποια από τις τρεις θέσεις του πόντιουμ εδώ, και αυτή είναι η πρόκλησή μου, το πρώτο μου βάθρο στο δεύτερο μέρος της σεζόν και στο Μπρνο", είπε.

"Η Τσεχία είναι μια ωραία χώρα, με καταπληκτικούς ανθρώπους στον αγώνα, αλλά και η πίστα είναι εντυπωσιακή, γρήγορη και με μερικούς καλούς λόφους. Μετά τον αγώνα θα μείνω στο Μπρνο να δοκιμάσω κάτι νέο με τη μηχανή, κάτι που θα βελτιώσει τη μοτοσικλέτα μας μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Καλό μέρος για να ξεκινήσω ξανά".

ΠΗΓΗ: gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου