ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Carlos Tevez: "Σκέφτομαι ακόμα και να εγκαταλείψω το ποδόσφαιρο.."

Ο Τevez έχει πάρει αρκετά σοβαρά την ήττα της εθνικής ομάδας από του Γερμανούς με 4-0 στο Μουντιάλ της Αφρικής.

"Είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ στο ποδόσφαιρο".
"Έχω όλο και λιγότερη διάθεση και θέληση να συνεχίσω το ποδόσφαιρο στην Ευρώπη.Θα είμαι εδώ άλλα 2-3 χρόνια και μετά.. θα επιστρέψω στην πατρίδα μου," είπε ο επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι.

"Είναι δύσκολο να εγκαταλείψω τώρα, αλλά αν το ποδόσφαιρο δεν με κάνει ευτυχισμένο και δεν με γεμίζει όπως παλιά, δεν θα μπορέσω να συνεχίσω να παίζω".

Ο Tevez έκανε αυτές τις δηλώσεις μία μέρα μετά την νίκη της Αργεντινής με 1-0 επί της Ιρλανδίας, σε ένα φιλικό παιχνίδι στο Δουβλίνο. Ήταν το πρώτο παιχνίδι με τον νέο προπονητή στο πάγκο Σέρτζιο Μπατίστα, αλλά ο Teves δεν έπαιξε λόγω γρίπης.

"Μου είναι δύσκολο να βγάλω από το μυαλό μου το 4-0"
"Ήμουν πεπεισμένος ότι εμείς θα κερδίζαμε το κύπελλο...είχα ονειρευτεί την επιστροφή μας στην πατρίδα με αυτό..η απώλειά του μου κόστισε πολύ".

frapesport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου