ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Λεμπ σταματάει το 2011

Ποιος να του το έλεγε του συντάκτη του περιοδικού "Paris Match" ότι θα πήγαινε για να μιλήσει με τον Σεμπαστιάν Λεμπ περί ανέμων και υδάτων και θα έβγαζε αποκλειστικό.Ο Γάλλος οδηγός που ετοιμάζεται για την κατάκτηση του έβδομου συνεχόμενου τίτλου του... αποκάλυψε ότι το 2011 θα είναι λογικά η τελευταία χρονιά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στα 36 χρόνια του έχει αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να γυρίσει σελίδα και για την απόφαση του δεν θα φέρει ευθύνη ο νέος παρτενέρ του, ο Σεμπαστιάν Οζιέ που είναι ο οδηγός της χρονιάς.

Ο Λεμπ απάντησε καταφατικά στην ερώτηση για το αν θα αρχίσει να χάνει από τον Οζιέ, θα τον φέρει ευκολότερα στο αντίο, αλλά συμπλήρωσε:

"Θα έλεγα στον εαυτό μου ότι δεν αξίζει να πάρω μεγαλύτερα ρίσκα για να τον συναγωνιστώ, αλλά δεν θα είναι αυτός που θα τελειώσει την καριέρα μου. Εγώ θα πάρω την απόφαση και αυτό θα γίνει στο τέλος του 2011", τόνισε και πρόσθεσε ότι 15 μεγάλα ατυχήματα που είχε (σ.σ. δύο φέτος), είναι αρκετά.

"Έχω πάρει αρκετά ρίσκα και δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω να το κάνω. Το κίνητρο μου είναι η ευχαρίστηση".

Ο Λεμπ έχει αναλάβει την εξέλιξη του αντικαταστάση του κυρίαρχου C4, του DS3 WRC και ελπίζει να κλείσει την καριέρα του με έναν τίτλο με τρίτο διαφορετικό μοντέλο της Citroen.

Το σίγουρο είναι ότι ο Αλσατός δεν θα χαθεί από το προσκήνιο των αγώνων αυτοκινήτου. Τη θέση στην ιστορία την έχει ήδη εξασφαλίσει.

πηγη: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου