ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ελ Ζαρ: "Ανυπομονώ να ξεκινήσω!"

Αποφασισμένος να δώσει τον καλύτερο εαυτό του με τη φανέλα του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε ο Ναμπίλ Ελ Ζαρ. «Ανυπομονώ να ξεκινήσει αυτή η καινούργια πρόκληση που έχω μπροστά μου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο 24χρονος φορ, μιλώντας στην εφημερίδα «Εξέδρα των Σπορ», ενώ  ερωτηθείς για τον κόσμο του ΠΑΟΚ είπε: «Είναι… τρελοί! θα είναι ακόμα ένα στοιχείο που θα βοηθήσει στην προσαρμογή μου»....

Απόσπασμα της συνέντευξης του Ελ Ζαρ

Σε τι κατάσταση βρίσκεται από πλευράς προετοιμασίας;

«Είμαι πολύ καλά από πλευράς τόσο φυσικής κατάστασης όσο και ψυχολογικής. Με βοηθάει και ότι αυτή τη στιγμή προπονούμαι με την εθνική ομάδα του Μαρόκου. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πια παίκτης του ΠΑΟΚ και ανυπομονώ να ξεκινήσει αυτή η καινούργια πρόκληση που έχω μπροστά μου».

Πότε θεωρείς ότι θα είσαι έτοιμος να μπεις και να παίξεις;

«Πολύ, πολύ γρήγορα (σ.σ.: χαμογελώντας). Νιώθω έτοιμος».

Ποια είναι τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά σου;

«Είμαι επιθετικός και ως εκ τούτου εκφράζομαι καλύτερα σε μια ομάδα που δημιουργεί παιχνίδι. Θεωρώ ότι έχω αρκετά καλό επίπεδο τεχνικής, όπως επίσης και ότι είμαι ιδιαίτερα δραστήριος και εκρηκτικός. Δίνω πάντα το 100% των δυνάμεών μου και παίζω και για τη φανέλα».

Τι έχεις μάθει για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ;

«Ότι είναι… τρελοί (σ.σ.: είπε “crazy”, αφήνοντας για λίγο τα γαλλικά)! Είναι ένα καταπληκτικό κοινό, θερμό και πιστό, και ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους. Θα τους παρομοίαζα με τους οπαδούς της Μαρσέιγ. Μεγάλωσα στη Μασσαλία και το κοινό εκεί υποστηρίζει με πάθος την ομάδα του, όπως αυτό του ΠΑΟΚ. Οπότε, νομίζω ότι θα είναι ακόμα ένα στοιχείο που θα βοηθήσει στην προσαρμογή μου. Δεν θα νιώθω ότι βρίσκομαι μακριά από το σπίτι μου».

πηγη: paokmania.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου