ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Kobe Bryant: "Ο Messi είναι ο πιο φανταστικός παίκτης που έχω δει"...(video)

Φανατικός οπαδός του Messi, δηλώνει ο Kobe Bryant.Ο άσος του ΝΒΑ, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Αργεντίνο παίκτη της Μπαρτσελόνα.

" Με εκπλήσσει το γεγονός ότι ενώ είναι ο καλύτερος παίκτης του κόσμου, συνεχώς εφεύρει κινήσεις που δεν έχω ξαναδεί. Αυτή του η ικανότητα είναι φοβερή, αν σκεφτεί κανείς....
ότι είναι πολύ μικρός και έχει πολλά ακόμη να δώσει στο ποδόσφαιρο."

Ο Kobe εξήγησε και την αγάπη του για το ποδόσφαιρο:"Μεγάλωσα με την Μίλαν όπου ο πατέρας μου έπαιζε μπάσκετ και το ποδόσφαιρο μου έγινε πάθος. Αργότερα παρακολουθούσα όλους τους μεγάλους παίκτες, μου άρεσε να βλέπω τον Ροναλτίνιο, αλλά όταν είδα τον Μέσσι κατάλαβα ότι είναι ο πιο φανταστικός παίκτης που έχω δει ποτέ μου"

Από την άλλη πλευρά, οπαδός των Lakers, έχει ήδη δηλώσει ο Messi, οπότε τα συναισθήματα είναι αμοιβαία, αφού ο Αργεντινός θαυμάζει εξίσου τον Kobe.Μάλιστα οι ομάδα των Lakers δια εκπροσώπου τους, που παραβρέθηκε στην Βαρκελώνη στα πλαίσια ενός cump, επισκέφθηκε τον Messi και του έκανε δώρο μια φανέλα των Lakers με το όνομά του τυπωμένο και το νο 10 ....

Δείτε το video με την παράδοση της φανέλας στον Messi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου