ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Poleman στη Μόντσα ο Αλόνσο

Ο Χάμιλτον, όμως, μπήκε σφήνα στα κόκκινα μονοθέσια με το 1:22:830. Ο Αλόνσο με τη σειρά, έφτασε έκανε καλύτερο χρόνο από τον Βρετανό, με το 1:22:646, για να έρθει ο Μάσα με το 1:22:421, χρόνος που έμελε να είναι ο καλύτερος της πρώτης περιόδου....
Ο Κούμπιτσα, ήταν ένας από τους πιλότους που ξεχώρισαν, αφού κατάφερε να μπει ανάμεσα στις δύο McLaren και Red Bull.

Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να μπουν στην ημιτελική φάση ήταν οι: Τρούλι, Κοβαλάινεν, Λιούτσι, Γκλοκ, Ντι Γκράσι, Σένα και Γιαμαμότο.

Η απάντηση του Αλόνσο

Κατά την εκκίνηση της ημιτελικής φάσης, η McLaren ξεκίνησε και πάλι δυναμικά. Ο Χάμιλτον σημείωσε πρώτος χρόνο κάτω από 1:23:000, ενώ οι Αλόνσο, Μπάτον, Μάσα, Γουέμπερ και Κούμπιτσα προσπαθούσαν να τον ξεπεράσουν.

Από πολύ νωρίς, ο Φερνάντο Αλόνσο, με τη σκληρή γόμα σημείωσε χρόνο 1:22:297, ο οποίος ήταν ικανός να του εξασφαλίσει την πρώτη θέση. Ο Χάμιλτον, στη συνέχεια δεν κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, αφού ο Μπάτον αποδείχθηκε γρηγορότερος.

Για ακόμα μια φορά, είδαμε τις Ferrari, McLaren και Red Bull να πρωταγωνιστούν. Το μοναδικό ερώτημα ήταν ποια ομάδα θα καταφέρει να βγάλει - πιο γρήγορα - το μάτι της άλλης.

Η Red Bull, πάντως, δεν καταφερεί να... δει φως και στη δεύτερη περίοδο,α φού οι Φέτελ και Γουέμπερ έμειναν στις θέσεις πέντε και έξι.

Οι πιλότοι που δεν συνέχισαν στην τελική φάση ήταν οι: Σούτιλ, Σουμάχερ, Κοβαλάινεν, Μπουεμί, Πετρόφ, Αλγκερσουάρι και Ντε λα Ρόσα.

Στην τρίτη περίοδο δεν άλλαξε τίποτα. Ο Αλόνσο, απλά, πιστοποίησε ότι στη Μόντσα θα πραγματοποιήσει την υπόσχεσή του, δίνοντας στο ιταλικό κοινό τη χαρά να πανηγυρίσει νίκη της Ferrari. Οι άνθρωποι της Scuderia πάντα αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο γεγονός με πάθος και ο Ισπανός πιλότος δείχνει να το έχει συνειδητοποιήσει αυτό απόλυτα.

Με το 1:21:962 ο Αλόνσο, άφησε τους Μπάτον και Μάσα στις θέσεις δύο και τρία. Από την πλευρά της η Red Bull, αν θέλει να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο θα πρέπει να παρουσιάσει διαφορετική εικόνα από αυτή των κατατακτήριων δοκιμών - Γουέμπερ και Φέτελ τερμάτισαν στις θέσεις τέσσερα και έξι αντίστοιχα.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Αλόνσο, Ferrari, 1:21.962
2. Μπάτον, McLaren, 1:22.084
3. Μάσα, Ferrari, 1:22.293
4. Γουέμπερ, Red Bull, 1:22.433
5. Χάμιλτον, McLaren, 1:22.623
6. Φέτελ, Red Bull, 1:22.675
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:23.027
8. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:23.037
9. Κούμπιτσα, Renault, 1:23.039
10. Μπαρικέλο, Williams, 1:23.328
11. Σούτιλ, Force India
12. Σουμάχερ, Mercedes
13. Κομπαγιάσι, Sauber
14. Μπουεμί, Toro Rosso
15. Πετρόφ, Renault
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Ντε Λα Ρόσα, Sauber
18. Τρούλι, Lotus
19. Κοβαλάινεν, Lotus
20. Λιούτσι, Force India
21. Γκλοκ, Virgin
22. Ντι Γκράσι, Virgin
23. Σένα, HRT
24. Γιαμαμότο, HRT

ΠΗΓΗ: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου