ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Έφερε τα πάνω-κάτω ο Αλόνσο

Οι αποχωρήσεις των Φέτελ-Γουέμπερ, έδωσαν στον Φερνάντο Αλόνσο την πρώτη θέση τόσο στην Κορέα, όσο και στην κατάταξη των πιλότων. Στον πιο ανατρεπτικό και επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς των εννιά αποχωρήσεων ήρθε δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Μάσα και τέταρτος ο Μίκαελ Σουμάχερ....

Μετά το Grand Prix της Γερμανίας ο Αλόνσο είχες δηλώσει ότι τώρα η ομάδα του πρέπει να δείξει ότι είναι καλύτερη. Η Ferrari με σκληρή δουλειά, επιμονή και τύχη ανέτρεψε την εις βάρος της κατάσταση, με τον Ισπανό πιλότο να φτάνει στην Κορέα στην πέμπτη φετινή του νίκη και να "παίρνει κεφάλι" στην κατάταξη των πιλότων.Η βροχή που έπεφτε από νωρίς στην Κορέα, έπαιξε το δικό της καθοριστικό ρόλο στην διεξαγωγή του 17ου φετινού Grand Prix. Γύρω στις 9:10 ο αγώνας ξεκίνησε με τα μονοθέσια να ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας.Ύστερα από τέσσερις γύρους, αποφασίστηκε ότι ο αγώνας δεν μπορεί να συνεχιστεί. Έτσι οι πιλότοι επέστρεψαν στο grid, με τους μηχανικούς των ομάδων να βάζουν τις νέες τους πινελιές στα μονοθέσια.

Ο αγώνας ξεκίνησε εκ νέου με μία ώρα καθυστέρηση. Για ακόμα μια φορά ο Φέτελ είδε το αυτοκίνητο ασφαλείας να είναι μπροστά του. Στην ουσία, η δράση ξεκίνησε στο 18 γύρο, όταν και τα μονοθέσια δεν είχαν τη... συντροφιά του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Μάλιστα νωρίτερα, ο Χάμιλτον εκνευρισμένος αναρωτήθηκε από το σύστημα επικοινωνίας: "Θα έχουμε ένα βρόχινο αγώνα. Τί περιμένουν;"

Τελικά, από την ερώτηση του Βρετανού δεν περιμέναμε πολύ και ο αγώνας ξεκίνησε, με τον Φέτελ να διατηρείτην πρωτιά, έχοντας πίσω του τους Γουέμπερ και Αλόνσο.

Εννιά είχαν... υδροφοβία

Όμως, ο Αυστραλός δεν χάρηκε πολύ, καθώς στον 20ο γύρο έχασε τον έλεγχο της Red Bull του, έπεσε πάνω στον διερχόμενο Ρόσμπεργκ, με αποτέλεσμα να αποχωρήσουν άδοξα και οι δύο. Το συμβάν αυτό έδωσα νέο ενδιαφέρον στο βαθμολογικό πίνακα, αφού ο προπορευόμενος Γουέμπερ δεν κέρδισε τίποτα στην Κορέα, δίνοντας την ευκαιρία στους αντιπάλους του να τον πλησιάσουν περισσότερο, δυο Grand Prix από το τέλος του πρωταθλήματος.



Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Φέτελ να βρίσκεται στην κορυφή και τους Αλόνσο-Χάμιλτιν να πιέζουν από πίσω ώστε ο ένας να... φάει τον άλλο.

Στη συνέχεια, ο χορός των αποχωρήσεων συνεχίστηκε. Τρούλι και Σένα να συγκρούστηκαν, ενώ και ο Ντι Γκράσι έπεσε πάνω στις μπαριέρες, μη μπορώντας να συγκρατήσει το μονοθέσιο του στην πίστα. Στη συνέχεια (32ος γύρος) ο Μπουεμί έπεσε στηνν εσωτερική πλευρά της Virgin του Γκλοκ, όταν προσπάθησε να προσπεράσει, ενώ ο Πετρόφ λίγο πιο μετά Ο Πετρόφ έπεσε πάνω στον τοίχο της πίστας με αποτέλεσμα να γίνει ο 7ος που αποχώρησε.

Τα προβλήματα που δημιούργησε η βροχή ήταν εμφανής, αφού ο Μπάτον γλίστρησε κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ και ο Τρούλι κατά την αλλαγή των ελαστικών του σπίνιαρε αρκετές φορές.

Ο Αλόνσο κράτησε την ομπρέλα του ανοιχτή

Όλα αυτά συνέβαιναν, τη στιγμή που οι Φέτελ, Αλόνσο και Χάμιλτον είχαν κάνει το... δικό τους αγώνα. Οι τρεις τους συνέχισαν να κάνουν γρήγορους χρόνους, ώστε να κερδίσουν έδαφος.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα οι πιλότοι οι τρεις τους έδειχναν ότι θα πάνε χέρι-χέρι μέχρι το τέλος. Όμως, ο Φέτελ δεν ήταν τυχερός.

Στον 46ο γύρο ο κινητήρας του τον πρόδωσε και αποχώρησε, χάνοντας παράλληλα τη μεγάλη ευκαιρία να πάρει εκείνος την θέση του Γουέμπερ.

Ο Αλόνσο, σε εκείνο το σημείο δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Όπως και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν, έτσι και στην Κορέα, ο Ισπανός πήρε την πρωτοπορία ύστερα από εγκατάλειψη του Φέτελ. Ο Χάμιλτον ακολούθησε στη δεύτερη θέση, ενώ ο Μάσα έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του με την τρίτη θέση.

Σημαντικό αποτέλεσμα για τον Μίκαελ Σουμάχερ που βρέθηκε στην τέταρτη θέση, παίρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από τότε που επέστρεψε στην ενεργό δράση.

Η συγκεκριμένη πρωτιά τον βρήκε να ηγείται στο πρωτάθλημα των πιλότων, γεγονός που δίνει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον στους δύο τελευταίους αγώνες σε Βραζιλία (7/11) και Άμπου Ντάμπι (14/11).

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Αλόνσο, Ferrari,
2. Χάμιλτον, McLaren, +14.9
3. Μάσα, Ferrari,+30.8
4. Σουμάχερ, Mercedes, +39.6
5. Κούμπιτσα, Renault, +47.7
6. Λιούτσι, Force India, +53.5
7. Μπαρικέλο, Williams, +69.2
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +77.8
9. Χάιντφελντ, Sauber, +80.1
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +80.8
11. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +84.1
12. Μπάτον, McLaren, +89.9
13. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
14. Σένα, HRT, +2 γύροι
15. Γιαμαμότο, HRT, +2 γύροι


πηγη sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου