ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

"Πόρτα" Τζιλαρντίνο σε Γιουβέντους

Διέψευσε τις φήμες που τον ήθελαν να μετακομίζει τον Ιανουάριο στην Γιουβέντους ο Αλμπέρτο Τζιλαρντίνο.... Ο Ιταλός επιθετικός δηλώνει πιστός στην Φιορεντίνα λέγοντας ότι δεν έχει κανέναν σκοπό να αποχωρήσει από τους ''βιόλα'' και να τιμήσει το συμβόλαιο του το οποίο λήγει το καλοκαίρι του 2013. Την φετινή περίοδο ο 28χρονος διεθνής άσος έχει πετύχει τρία γκολ σε οκτώ παιχνίδια πρωταθλήματος.

Αναλυτικά τι δήλωσε ο ''Τζίλα'': ''Η συνεργασία μου με τον ατζέντη Μαρτσέλο Μπονέτο τερματίστηκε και δεν έχω συμφωνήσει με κάποιον άλλον. Είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στα προσεχή παιχνίδια της ομάδας μου. Έχω συμβόλαιο με την Φιορεντίνα μέχρι το 2013 και σκοπεύω να το τιμήσω''.








πηγη derby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου