ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

"Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΜΕΤΑΛΛΙΑ" !


Η πρώτη συνέντευξη τύπου του Ζοσέ Μουρίνιο μετά την τιμωρία της uefa για τις εσκεμμένες αποβολές των Σέρχιο Ράμος και Τσάμπι Αλόνσο, στο ματς με τον Άγιαξ αλλά και την πεντάρα από τη Μπαρτσελόνα, ήταν άκρως ενδιαφέρουσα, αφού ο Μουρίνιο ήταν κεφάτος και θυμήθηκε ακόμα και τη γιαγιά του(!)....



Φυσικά τα πρώτα ερωτήματα των δημοσιογράφων, ήταν σχετικά με τη βαριά ήττα από τη Μπαρτσελόνα αλλά και την υποδοχή που επεφύλαξαν στον ίδιο οι Καταλανοί. Ο «εκλεκτός» απάντησε λέγοντας πως «Η γιαγιά μου πέθανε πριν από αρκετά χρόνια, αλλά θυμάμαι πολλά πράγματα που μου μάθαινε όταν ήμουν μικρός. Ένα από αυτά έλεγε πως "όταν οι άνθρωποι σε ζηλεύουν πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένος και να μην ανησυχείς". Κι εγώ είμαι ικανοποιημένος», ενώ σχετικά με το εύρος του σκορ στο "el classico", τόνισε:   «Από τη στιγμή που είχα βάλει 3-4 γκολ στην Μπαρτσελόνα στο παρελθόν θα μπορούσαν κι αυτοί να μου βάλουν 5. Μετά τον περσινό τους αποκλεισμό από το Champions League, ήταν με τα αφτιά κάτω. Τώρα είναι στα πάνω τους. Το ποδόσφαιρο είναι σαν το μπούμερανγκ, πάει κι έρχεται».
Φυσικά δεν έλειψαν και οι ερωτήσεις προς τον Μουρίνιο, σχετικά με την τιμωρία που του επέβαλλε η uefa (ποινή 2 αγωνιστικών), θεωρώντας πως οι αποβολές των Σέρχιο Ράμος και Τσάμπι Αλόνσο, στο ματς με τον Άγιαξ για το Τσάμπιονς Λιγκ, ήταν προσχεδιαμένες από τον ίδιο. Και σε αυτή την περίπτωση ο Μουρίνιο θυμήθηκε τη γιαγιά του! «Άλλα ισχύουν για τον Μουρίνιο και άλλα για τους υπόλοιπους προπονητές. Αυτό που άλλοι μπορούν να κάνουν, για μένα είναι απαγορευμένο. Όπως όμως θα έλεγε και η γιαγιά μου, αυτές δεν είναι ποινές αλλά... μετάλλια. Εγώ για παράδειγμα δεν μπορώ να βγω από την γραμμή του πάγκου, οι άλλοι προπονητές μπορούν. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω στους διαιτητές, οι άλλοι μπορούν. Όλα αυτά όμως για μένα, επαναλαμβάνω είναι μετάλλια και είμαστε εντάξει». Αυτός είναι ο Μουρίνιο, γι' αυτό τον λέμε special one...Ευτυχείτε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου