ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Άντε πιάστε τον πάλι!

Σε μια από τις πιο επιβλητικές εμφανίσεις της καριέρας του, ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε το πρωτάθλημα, όπως ακριβώς το τελείωσε: στην κορυφή.....

Ο Γερμανός ήταν μπροστά από την αρχή ως το τέλος, μόλις στον δεύτερο τερματισμό του στη Μελβούρνη! Εκπλήσσοντας όσους είχαν ξεγραμμένη τη McLaren, ο Λιούις Χάμιλτον, έστω και με σπασμένο πάτωμα στους τελευταίους γύρους, ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ εντυπωσιακή ήταν η Renault, με τον Βιτάλι Πετρόφ να βάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1, τη ρώσικη σημαία στο πόντιουμ!

 Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Ferrari με την τέταρτη θέση, κρατώντας πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είχε αρκετά προβλήματα με τo μονοθέσιό του και με τον τερματισμό σταμάτησε στην άκρη της πίστας. Ο Τζένσον Μπάτον παρά την ποινή διέλευσης που δέχθηκε κατάφερε να ανέβει στην έκτη θέση, ενώ άνθρωπος της ημέρας, για μας, είναι ο Σέρχιο Πέρες.

Ο νεαρός Μεξικάνος με ένα μόνο πιτ στοπ κατάφερε να φέρει τη Sauber στη έβδομη θέση, στο ντεμπούτο του στη Formula 1, κλέβοντας αρκετά βλέμματα. Αν συνυπολογίσουμε και την όγδοη θέση του Καμούι Κομπαγιάσι, τότε μιλάμε για ένα άψογο ξεκίνημα για τη μικρή ελβετική ομάδα.

Ο Φελίπε Μάσα με την άλλη Ferrari αρκέστηκε στην ένατη θέση, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Σεμπαστιέν Μπουεμί με την Toro Rosso, σε έναν αθόρυβο, αλλά ουσιαστικό αγώνα για τον Ελβετό πιλότο.

Ο πρώτος αγώνας της σαιζόν είχε ενδιαφέρον, αλλά διέψευσε όσους περίμεναν ανακατατάξεις, "αναταραχές" και πλούσιο θέαμα, λόγω της εισαγωγής του συστήματος DRS (πίσω κινουμενη πτέρυγα) για τα προσπεράσματα, την επιστροφή του KERS και τη συμπεριφορά των ελαστικών της Pirelli. Ήταν βέβαια μόλις η πρεμιέρα, αλλά η πρώτη εικόνα ήταν αυτή.

 Η εκκίνηση
Η πρώτη εκκίνηση της σαιζόν ήταν καθαρή, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να φεύγει γρήγορα και χωρίς πρόβλημα. Ακολούθησε ο Χάμιλτον, ο Γουέμπερ και Πετρόφ, ο οποίος κέρδισε δύο θέσεις. Εκπληκτική εκκίνηση από τον Μάσα που ανέβηκε πέμπτος, αφήνοντας τον Μπάτον έκτο, με τον Βρετανό να χάνει δύο θέσεις.

Σταθερός στην έβδομη θέση ο Ρόζμπεργκ, μεγάλος χαμένος ο Αλόνσο που έπεσε όγδοος, έχοντας… στριμωχτεί στην εξωτερική στην πρώτη στροφή. Κομπαγιάσι και Ντι Ρέστα στην πρώτη δεκάδα, με τον πιλότο της Force India να έχει εκκινήσει εξαιρετικά.

Τα πρώτα πιτ στοπ και η μάχη Μάσα-Μπάτον
Από τον 12ο ως τον 17ο γύρο σχεδόν όλοι οι πιλότοι είχαν κάνει το πρώτο τους πιτ στοπ, με τη μαλακή γόμα να είναι η επιλογή των περισσοτέρων και ειδικά των πρωτοπόρων, εκτός από τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος μπήκε πρώτος απ’ όλους, επιλέγοντας τη σκληρή.

Η μάχη του Μάσα με τον Μπάτον βρισκόταν στο απόγειό της, με τον Βρετανό να μένει κολλημένος πίσω από τον Βραζιλιάνο από τον πρώτο γύρο και μετά και να χρειάζεται την λωρίδα διαφυγής για να περάσει τον Βραζιλιάνο στον 12ο γύρο, κάτι που δεν ήταν νόμιμο, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να τον τιμωρήσουν με ποινή διέλευσης.

Τη… σύγχυση αυτή εν τω μεταξύ, είχε εκμεταλλευτεί ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έφτασε τους δύο και πέρασε και μπροστά, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση μετά και τα πιτ. Όσον αφορά την κορυφή, ο Φέτελ είχε αυξήσει τη διαφορά του από τον Χάμιλτον, με τον Βρετανό να κάνει ένα ανεξήγητα αργό πιτ στοπ, χάνοντας πάνω από τρία δευτερόλεπτα σε σχέση με τον Γερμανό.

Οι πρώτοι άτυχοι
Κοβαλάινεν, Σουμάχερ, Γκλοκ και Μαλντονάντο, ήταν τα πρώτα… θύματα της σαιζόν, αφού εγκατέλειψαν στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Άσχημο ξεκίνημα για τη Mercedes, η οποία είδε τους δύο οδηγούς της εκτός μάχης μέσα σε έναν γύρο, αφού και ο Νίκο Ρόζμπεργκ βρέθηκε εκτός, μετά από ένα χτύπημα που δέχθηκε από την Williams του Ρούμπενς Μπαρικέλο, με τον Βραζιλιάνο να συμπεριφέρεται μάλλον σαν ερασιτέχνης οδηγός και να πέφτει πάνω στον Γερμανό.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το περιστατικό και τιμώρησαν τον Μπαρικέλο με ποινή διέλευσης.

Με το μυαλό στο βάθρο
Από τον 27ο γύρο ως τον 37ο οι προπορευόμενοι έκαναν και το δεύτερο πιτ στοπ τους, με τις δύο Ferrari να είναι εμφανώς αργότερες στην αλλαγή ελαστικών, αλλά να καταφέρνουν να βρεθούν στην τέταρτη και έκτη θέση, με τον Αλόνσο και τον Μάσα αντίστοιχα. Βέβαια, ο Ισπανός θα έπρεπε να κάνει άλλο ένα πιτ στοπ βάσει της στρατηγικής της ιταλικής ομάδας, όπως και ο Γουέμπερ που βρισκόταν τρίτος.

Σε έναν ιδιαίτερα σταθερό αγώνα ως εκείνο το σημείο, ο Βιτάλι Πετρόφ βρισκόταν πέμπτος και είχε σοβαρές ελπίδες για το βάθρο, με τον Ρώσο να αποδεικνύει ότι η Renault συνεχίζει την περσινή της εξαιρετική εικόνα. Φέτελ και Χάμιλτον ήταν πολύ μακριά μπροστά, με το μονοθέσιο του Βρετανού, ωστόσο, να έχει ένα σπασμένο κομμάτι στο πάτωμά του, αλλά να μη δείχνει να κόβει το ρυθμό του.

Γουέμπερ και Αλόνσο μπήκαν στον 42ο και 43ο γύρο αντίστοιχα, με τον Αυστραλό να βάζει τη μαλακή γόμα και τον Ισπανό τη σκληρή. Ο πιλότος της Red Bull βγαίνοντας από τα πιτ είχε μια έξοδο, χάνοντας τη θέση του από τη Ferrari. Πιο πίσω, οι Μάσα, Μπάτον, Πέρες, Κομπαγιάσι και Μπουεμί συμπλήρωναν τη δεκάδα.

Η τελική ευθεία
Το τρίτο πιτ στοπ του Φελίπε Μάσα άλλαξε πάλι τα δεδομένα, ενώ μόνο η Sauber του Σέρχιο Πέρες ήταν στο ένα πιτ, με τον νεαρό Μεξικάνο να είναι εντυπωσιακός και την ελβετική ομάδα να βλέπει τους κόπους μιας εξαιρετικής δουλειάς να αποδίδουν καρπούς.

Φέτελ και Χάμιλτον είδαν με ανακούφιση την καρώ σημαία, με τον Γερμανό να κερδίζει άνετα και επιβλητικά και τον Βρετανό να φτάνει στη δεύτερη θέση παρά το πρόβλημα που είχε στο μονοθέσιό του. Έστω και με την ψυχή στο στόμα στο τέλος ο Πετρόφ πήρε το παρθενικό του βάθρο, κρατώντας πίσω του τους Αλόνσο και Γουέμπερ.

Μπάτον, Πέρες, Κομπαγιάσι, Μάσα και Μπουεμί, έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.


πηγη sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου