ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

«Οι μάγκες της ΑΕΚαρας κατέθεσαν και την ψυχή τους»

Η ανδρική ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ κατέκτησε το πρώτο πρωτάθλημα της ιστορίας της και όλα τα τμήματα του συλλόγου πανηγυρίζουν μαζί της. Το ίδιο και η «κιτρινόμαυρη» ΚΑΕ, που με ανακοίνωση που εξέδωσε αργά το βράδυ του Σαββάτου συγχαίρει τους παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη, θεωρώντας τους μάγκες, οι οποίοι κατέθεσαν την ψυχή τους μέσα σε μια «κόλαση» και με κόντρα διαιτησία.....
 Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Η διοίκηση της ΚΑΕ ΑΕΚ εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια για τον μεγάλο άθλο που πέτυχε η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ, κατακτώντας με περίτρανο τρόπο το πρώτο πρωτάθλημα στην ιστορία της. Μέσα σ’ ένα γήπεδο ‘κόλαση’ και με τους διαιτητές να βρίσκονται απέναντί τους, οι μάγκες της ΑΕΚαρας κατέθεσαν τη ψυχή τους και μας έκαναν υπερήφανους, αφού στέφθηκαν πρωταθλητές Ελλάδας. Σας ευχαριστούμε και σας υποσχόμαστε ότι θα είμαστε δίπλα σας και στο φάιναλ φορ του Κυπέλλου.
Υ.Γ. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία το γεγονός ότι δεν προβλήθηκε η απονομή του πρωταθλήματος από το κρατικό κανάλι. Γιατί άραγε»;

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


πηγη sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου