ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Κοστάνσο: "Η πρεμιέρα θα είναι ξεχωριστή"

Την ανυπομονησία του να αγωνιστεί για πρώτη φορά μπροστά στο κοινό του Ολυμπιακού εξέφρασε σε συνέντευξή του ο Φράνκο Κοστάνσο. Οι λόγοι που προτίμησε τους Πειραιώτες και η συνάντησή του με τον Ερνέστο Βαλβέρδε...


Ο 30χρονος Αργεντινός τερματοφύλακας φιλοδοξεί τα επόμενα τρία χρόνια να γίνει ο διάδοχος του Αντώνη Νικοπολίδη στο μεγάλο λιμάνι, με τον ίδιο να παραχωρεί συνέντευξη στην εφημερίδα "Γαύρος" και να τονίζει ότι στόχος του είναι να κατακτήσει τίλους με τον Ολυμπιακό και να είναι μέλος μίας ομάδας που θα παίζει ωραίο ποδόσφαιρο.

 Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Φράνκο Κοστάνσο:

Για τους λόγους που ήρθε στον Ολυμπιακό:

"Με τον Ολυμπιακό θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι σε υψηλό επίπεδο. Στην κορυφή. Να κερδίζω τίτλους, να είμαι μέλος μιας ομάδας που θα παίζει ωραίο ποδόσφαιρο, θα προσφέρει θέαμα και θα διασκεδάζει τους οπαδούς της, χαρίζοντάς τους στιγμές ευφορίας.

Αυτά θα επιδιώξω και με την νέα μου ομάδα. Ξέρω ότι έχω έρθει σε ένα κλαμπ στο οποίο κυριαρχεί η νοοτροπία του νικητή από τον πρόεδρο και τον προπονητή, έως τον τελευταίο μέλος που εργάζεται.

Είναι κάτι που ισχύει και για τον κόσμο όπως έμαθα. Κι εγώ έχω τους ίδιος στόχους στο μυαλό μου, οπότε νομίζω ότι θα τα πάμε καλά".

Για την ατμόσφαιρα στο Καραϊσκάκη:

"Είναι κάτι που εγώ, όπως και όλοι οι παίκτες απολαμβάνουμε. Δεν υπάρχει κανείς που να θέλει να παίζει σε γήπεδα χωρίς κόσμο.

Όταν οι εξέδρες είναι κατάμεστες ο ποδοσφαιριστής "ανεβαίνει" κι άλλο. Θέλει να κάνει το κάτι παραπάνω για να ευχαριστήσει τους οπαδούς. Εμείς στην Αργεντινή είμαστε εξοικειωμένοι με τέτοια ατμόσφαιρα.

Με γεμάτα γήπεδα και θερμή υποστήριξη από τον κόσμο. Το διασκεδάζουμε να έχουμε τους οπαδούς δίπλα μας. Είναι κάτι που ξέρω ότι θα συμβαίνει και στον Ολυμπιακό.

Έχω ακούσει τα καλύτερα για τους οπαδούς και ανυπομονώ να αγωνιστώ για πρώτη φορά μπροστά στο κοινό και να νιώσω αυτή τη "ζεστασιά". Η πρεμιέρα θα είναι ξεχωριστή στιγμή και θέλω να φτάσει γρήγορα αυτή η ώρα για να τη ζήσω".

Για το ενδεχόμενο να μείνει πολλά χρόνια στον Ολυμπιακό όπως συνέβη και με τις Ρίβερ Πλέιτ και Βασιλεία:

"Είναι πολύ νωρίς. Μακάρι να τα καταφέρω και στην Ελλάδα να μείνω αρκετά χρόνια. Ξεκινάμε με αυτό που είναι σίγουρο. Υπέγραψα για τρία χρόνια. Στόχος μου είναι να είμαι υγιής και να μπορέσω να έχω καλή παρουσία σε αυτό το διάστημα. Από εκεί και πέρα βλέπουμε.

Μακάρι να γίνει. Τώρα σκέφτομαι αυτά που είναι σίγουρα. Στην προσεχή τριετία να πετύχουμε όλους τους στόχους που θα θέσουμε ως Ολυμπιακός. Να πάρουμε πρωταθλήματα, Κύπελλα, και όποιον άλλο τίτλο βρούμε τι μέλλει γενέσθαι.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά, να είναι η ομάδα ευχαριστημένη από την παρουσία μου να τους δικαιώσω ώστε μετά από τρία χρόνια να κουβεντιάσουμε και να συνεχίσουμε κι άλλο την κοινή μας πορεία".

Για τον Ερνέστο Βαλβέρδε:

"Τον είδα στις εγκαταστάσεις της ομάδας μιλήσαμε για 10-15 λεπτά αλλά ήταν περισσότερο για να έχουμε μια πρώτη γνωριμία από κοντά. Με καλωσόρισε κι αυτός από την πλευρά του και μου ευχήθηκε να πάνε όλα στη συνέχεια.

Τα περισσότερα θα τα πούμε στην πορεία, όταν θα συγκεντρωθεί η ομάδα και θα ξεκινήσει η προετοιμασία. Πάντως είναι σημαντικό ότι ο Βαλβέρδε είναι νέος άνθρωπος με κοφτερή σκέψη. Κάτι που μετράει πολύ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο".

Για το γεγονός ότι οι Αργεντινοί αγωνίζονται με πάθος και αυτό ενθουσιάζει τον κόσμο:

"Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια αλλά οι πράξεις μέσα στο γήπεδο. Οπότε θα επιδιώξω να είμαι καλός στη δουλειά μου, να δίνω ό,τι περισσότερο μπορώ για την ομάδα. Θα κάνω τα πάντα για τον Ολυμπιακό, για τη φανέλα που φοράω. Ξέρω πως ήρθα σε έναν ιστορικό σύλλογο και θέλω να γράψω ιστορία μαζί του!"

Για τα "ερυθρόλευκα" που φαίνεται ότι του πάνε (Ρίβερ Πλέιτ, Βασιλεία και Ολυμπιακός):

"Με το κόκκινο έχω ιδιαίτερη σχέση. Έιναι ένα χρώμα που εκφράζει πάθος και δύναμη. Τη διάθεση να τα δίνεις όλα και να είσαι νικητής. Γι' αυτό με εκφράζει. Χαίρομαι πολύ γιατί στη νέα μου ομάδα τα πάντα θα είναι κατακόκκινα".


πηγη sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου