ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

«Να το αποδείξει αλλιώς...»

Την δική του απάντηση στον ποινικολόγο Αλέξη Κούγια, για τις δηλώσεις που έκανε εναντίον του, έδωσε ο Σλοβάκος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Βόλου Μάριο Μπρέσκα. Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής κατηγόρησε τον παίκτη της Θεσσαλικής ομάδας ότι έχει κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών....


Ο Μπρέσκα δήλωσε στο ΑΠΕ: «Ποτέ στην ζωή μου δεν έκανα χρήση αναβολικών ή απαγορευμένων ουσιών. Αυτό επιβεβαιώνεται από όλα τα τεστ, στα οποία κατά καιρούς έχω υποβληθεί. Ο κ. Κούγιας έκανε δημόσια τοποθέτηση στην κρατική τηλεόραση με αυθαίρετες και μειωτικές τοποθετήσεις εναντίον μου και συκοφαντικές για την αθλητική μου καριέρα. Επιφυλασσόμενος για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου, καλώ τον κ. Κούγια να αποδείξει πως, πότε και που έχω κάνει χρήση τέτοιων ουσιών, ώστε εξ αυτών να έχω την εικόνα που έχω στα γήπεδα. Περιμένω την απάντησή του πριν καταφύγω στην δικαιοσύνη».

πηγη exedrasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου