ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Διάλογοι για Αραβίδη και Κόκε

Από συνομιλία του Γιώργου Τσακογιάννη (Α) με κάποιον Λευτέρη (Β), προκύπτει ότι γίνεται αναφορά σε δύο ποδοσφαιριστές του Αρη, τον Αραβίδη και τον Κόκε. Αναλυτικά ο διάλογος…


Β: Έλα φίλε, εγώ ξεκίνησα τον πρώτο πελάτη και του ’βαλα τα 500. Εμενα 500 μου ‘βαλε στον λογαριασμό.
Α: Θα σου βάλει και άλλα, μην τα δώσεις όλα σε έναν πελάτη ρε μαλ… Βάλε 100, 200, 300
Β: Τι να βάλω ρε του Αραβίδη, 100 ευρώ να βάλω του Αραβίδη είναι καλά;
Α: Θαπληρώνεσαι;
Β: Βέβαια, τι είναι; Είναι ποδοσφαιριστές και είναι λύρα 100, με μεγάλα συμβόλαια. Δεν είναι ποδοσφαιριστές Γ’ Εθνικής.
Α: Θα μας ξεκολιάζουν αυτοί, τι είναι αυτοί;
Β: Κοίταξε, ο Αραβίδης τι να ξερκολιάζει; Δεν ξέρει από στημένα παιχνίδια, της ομάδας του παίζει, ο Κόκο παίζει Ισπανία, τι να μας ξεκολιάζουνε; Ξέρω γω τι να σου πω.
Α: Στο goal bet που έπαιξε; Τον έβαλες μέσα;
Β: Εγώ δεν έπαιξα τίποτα ρε. Εβαλα 500.
Α: Παίζουν και καζίνα και τέτοια ή όχι;
Β: Και μηχανάκια και καζίνα.
Α: Ωραία τους βλέπουμε.
Β: Τι να σου πω τώρα εντάξει.
Α: Θέλεις λεφτά, τι θέλεις;
Β: Ναι ρε εγώ είπα της (Ξένιας;) μόλις πάω μου λέει…
Α: Πόσα θες;
Β: Εγώ να ξεκινήσω να μοιράσω γιατί θα ανοίξω άλλους πέντε κωδικούς σίγουρα, βάλε βάλε, αφού ούτως ή άλλως θα κάνουμε ταμείο ρε Γιώργο.
Α: Και Σαββατοκύριακο μπαίνουν λεφτά ότι ώρα θες μπαίνουν λεφτά.
Β: Ναι ρε άμα θα ανοίξω κωδικό πρέπει να βάλω και του αλλουνού 200 ευρώ μέσα για να ξεκινήσει να παίζει.
Α: Γιατί να του βάλεις 500, βάλε 200 και του ξαναβάζεις. Εδώ δεν έχει δεν μας δώσαν τα λεφτά.
Β: Το ξέρω βρε μη μου τα λες εμένα. Όταν θα μου πει βάλε μου άλλα 500 θα πάω να του πάρω τα πρώτα 500 και θα του βάλω τα επόμενα κατάλαβες; Και την Τρίτη κάνουμε ταμείο του το΄χω πει το ξέρει. Δεν πάω εγώ σε αγνώστους έχω επιλέξει 5-10 άτομα πολύ γνωστούς κ από εκεί και πέρα θα πάω στα μαγαζιά.
Α: Στη Νάξο είσαι;
Β: Στη Νάξο. Το ένα το παιδί είναι Ναξιώτης έχει βενζινάδικο δεν έχω πρόβλημα με αυτόν.
Α: Βάλτου άλλα 500 άμα τα εισπράττεις όμως, δε τα εισπράττιες τώρα εσύ ε;
Β: Εγώ τους είπα Δευτέρα θα με πληρώσουνα Τρίτη θα σας πληρώνω.
Α: Πως το είδανε τι σου είπανε;
Β: Εντάξει. Το Δευτέρα θα με πληρώνετε το κάνω μια μέρα νωρίτερα για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, και Τρίτη θα σας πληρώνω…
Α: Αυτοί τι είναι σκυλοπαίχτες;
Β: Παίζουνε ρε φίλε, παίζουνε, τζιράρουνε τι να σου πω. Παιζουνε 7-8 παιχνίδια 6-5 παιχνίδια. Τους αρέσει και το δώρο που τους έχει βάλει μέσα, γι΄αυτό τραβάει για να παίξουν περισσότερα παιχνίδια.
Α: Παιζουνε και άλλα θέματα και καζίνο και…
Β: Όλα ρε όλα. Ότι κυκλοφορεί το παιζουνε ότι κινείται.
Α: Πως τους κόβεις είναι πονηροί τι είναι; Αυτό λέω
Β: Όχι ρε τι πονηροί να είναι παίχτες είναι, αρρωστάκια.
Α: Εσύ όμως έχεις πέσει σε χοντροπαίχτες τώρα μου φαίνεται.
Β: Αρρωστάκια, όχι ρε φίλε τι χοντροπαίχτες.
Α: Λιμούς μαζεύεις ή όχι;
Β: Μαζεύω και λιμούρα άμα θέλω, γιατί;
Α: Λιμούρα θέλουμε και λιμούρα μάζεψε.
Β: Άμα είναι του Κόκε να μην του ανοίξω καθόλυο τότε.
Α: Δε ξέρω να τον προσέξουμε, δεν θα του βάλουμε όριο μεγάλο, χαμηλώνουμε το όριο αλλά πρόσεχε (ακατάληπτο) κατάλαβες;
Β: Εντάξει εγώ απλά στο λέω για να ξέρω. Εγώ για να ανοίξω 7-8 κωδικούς θέλω τουλάχιστον για να κινηθώ για αυτή την εβδομάδα 3.000. Για να βάλω 200, 300, 100, 200 κατάλαβες; Τώρα θα πάω στο χωριό το μεσημέρι σ΄αυτόν που έχει το καφενείο.
Α: Καλά σου βάζω άλο ένα 1.000 κλείνω μαλ… σου βάζω άλλο ένα 1.000 και βλέπουμε. Δεν είναι έτσι εύκολα Λευτέρη πρέπει να κλείνουμε τα ταμεία. Τα πληρώνουμε εμείς μετά, άμα πάει ο άλλος να παίξει πόκερ και τέτοια είναι 100%, 98% είναι πληρωμή αυτά.
Β:Ναι ρε αγόρι μου το ξέρω δεν υπάρχει θέμα σου λέω.
Α: Ότι να γίνει κλείνουμε εμείς σου βάζω ένα 1.000 και μιλάμε ξανά.
Β: Βάλε.
Α: Το ‘μαθες έτσι, το κατάλαβες;
Β: Το ‘μαθα, δεν είναι ακόαμ εύκολο σιγά – σιγά το δουλεύω. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.
Α: Να βάλεις να βγάλεις λεφτά δεν έμαθες, δεν ξέρεις;
Β: Εμαθα να βάζω και να βγάζω αλλά θέλει και προσοχή δεν είναι έτσι απλά. Άσε που θα μιλάω και μαζί της στο τηλέφωνο συνέχεια γιατί της το ‘πα στην αρχή θα σε παίρνω τηλέφωνο συνέχεια.
Α: Ναι, ναι. Ο άλλος τι σου λέει ο Λουκάς;
Β: Τίποτα, δεν του ‘χω πει τίποτα.
Α: Τους τσουλάς τώρα ή τους έχεις σταματήσει;
Β: Όχι έχει λεφτά μέσα, είναι σταματημένα τα λεφτά. Με ρώτησε χθες μου λέει έπαιξε τίποτα; Του λέω μπα ένα δελτίο.
Α: Σε πήρε τηλέφωνο;
Β: Με πήρε ο άλλος ο δημοσιογράφος ο (ακατάληπτο) μου λέει επαιξε τίποτα; Ένα δελτίο του λέω έπαιξα Γ’ Εθνικής του λέω μόνο. Εν τω μεταξύ είχα παιξει 9 το διπλό με την Κόρινθο και την Παναχαϊκή άσσο και καρφώθηκαν και τα τρία.
Α: Γράψανε;
Β: Γράψανε;
Α: Πόσα λεφτά;
Β: 1. 780. Κόρινθος, Παναχαϊκή, Ψαχνά και Αίας Σαλαμίνας διπλό, εν των μεταξύ το Αίας Σαλαμίνας διπλό δε θα το πιστέψεις, με πήρε ο άλλος και εννοούσε άσσο κι εγώ άκουσα διπλό, και το ‘βαλα διπλό και ήρθε διπλό με 4,90 απόδοση.
Α: Ο Αίας Σαλαμίνας έπαιζε που;
Β: Μέσα στον Ασπρόπυργο. Και αυτός εννούσε. Ασπρόπυργο άσσο και εγώ κατάλαβα Ασπρόπυργο διπλό.
Α: Καλά Λευτέρη σου βάζω ένα 1.000 τώρα.

πηγη onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου