ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Μαρινάκης: Θα λάβουν σκληρή απάντηση

Ως ψευδή, συκοφαντική και κατάπτυστη μεθόδευση χαρακτηρίζει ο Βαγγέλης Μαρινάκης με γραπτή του δήλωση την άσκηση ποινικής δίωξης που ασκήθηκε κατά του προσώπου του. Πάντως ο πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» αναμένεται να δώσει «σκληρή απάντηση» σε όσους προσπαθούν να τον αποδυναμώσουν μέσω αυτών των κινήσεων....


  Αναλυτικά η γραπτή δήλωση:

Ο Πρόεδρος της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:

«Με οργή και δικαιολογημένη αγανάκτηση απορρίπτω τη νέα μεθόδευση προσβολής μου, ως ψευδή, συκοφαντική και κατάπτυστη.

Όσοι επιχειρούν την αποδυνάμωσή μου μέσω τέτοιων μεθοδεύσεων είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία και θα λάβουν σκληρή απάντηση. Το ψέμα δε προσλαμβάνει μεγαλύτερες ακόμα διαστάσεις, όταν αναφέρονται γεγονότα που ουδέποτε έγιναν.

Μου είναι αδιανόητο το όνομά μου να αναφέρεται σε συνομιλίες τρίτων, σε σχέση με αξιόποινη συμπεριφορά με την οποία ουδεμία έχω σχέση.

Αλλά ακόμα περισσότερο με προβληματίζει ότι αυτό κρίνεται αρκετό για να δώσει την αφορμή άσκησης ποινικής δίωξης εις βάρος μου».

http://www.balla.gr/?v=2&dbt=1&aid=42725

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου