ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ξενιάδης: "Θα βάλω τώρα 10 εκατομμύρια ευρώ"

Έτοιμος να γίνει ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ είναι ο Βασίλης Ξενιάδης. Ο 46χρονος επιχειρηματίας με δηλώσεις του στο «aek365.gr», παραδέχθηκε ότι είναι διατεθειμένος να βάλει... με το καλημέρα 10 εκατομμμύρια ευρώ, ενώ προανήγγειλε άμεσες εξελίξεις...
''Ξέρω την κατάσταση της ΑΕΚ. Θα τελειώσουμε σύντομα με αυτή την ιστορία. Θα πάω να πάρω την ΑΕΚ. Προσωπικά θα ακούσω τον Αδαμίδη, να δω τι έχει να μου πει. Θέλω να τελειώσουμε σήμερα ακόμα, εκτός κι αν ζητήσει λίγο χρόνο ο άνθρωπος, εφόσον βρήκε κάτι καλό εκεί που πήγε", τόνισε ο κ. Ξενιάδης και συνέχισε: "Θα βάλω τώρα 10 εκατομμύρια ευρώ. Όχι 2.5, αλλά 10! Με αυτά τα χρήματα θα πληρωθούν οι παίκτες και οι υπάλληλοι".
Ξεκαθάρισε πως επιθυμία του είναι να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ και θα το κάνει: "Από τον περασμένο Αύγουστο ψάχνω τρόπους για να πάρω την ομάδα. Αναζητούσαμε με τον κ. Στράτο τον Νίκο Νοτιά, με όλους τους τρόπους, αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τώρα είναι ο Αδαμίδης εδώ. Θέλω να ακούσω τι θα μου πει και πως θα μου τα πει. Εγώ είμαι ξεκάθαρος... Θέλω την ΑΕΚ και θα πάω να την πάρω. Δεν θα μας πάρει ώρα η συνάντηση".
Ο υποψήφιος αγοραστής της ΠΑΕ έκανε κάποιες διευκρινίσεις που αφορούν το παρελθόν: "Είμαι ΑΕΚ από μικρό παιδί. Πολλοί με ξέρουν. Δεν με απασχολεί τι μπορεί να λένε, τώρα, αλλά μετά. Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα και το παρελθόν: Έχω έναν αδερφό. Καμία σχέση δεν έχω μαζί του. Είναι άλλος άνθρωπος. Δεν έχω καμία σχέση με τον Αγροτικό Αστέρα. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας πήγαμε να κάνουμε το "deal", έχω καλές σχέσεις με το Δήμαρχο. Δεν έγινε, όμως. Δεν υπήρχε η προοπτική. Όσο για τον Ηρακλή, κακώς ο κ. Ρέμος έμπλεξε το όνομά μου, τότε. Οι απόπειρες που έγιναν είναι γιατί θέλαμε να εμπλακούμε επιχειρηματικά. Δεν είχαμε εμπειρία τότε. Όλη αυτή η εμπειρία συγκεντρώθηκε και τώρα μπορούμε. Έτσι πιστεύω. Στην ΑΕΚ θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Καλύτερα να ξεκινάς από χαμηλά και να προχωράς".
Για τη δικαστική διαμάχη που έχει ο σύλλογος με τον Μάκη Ψωμιάδη, ξεκαθάρισε: "Δεν περιμένω τα λεφτά του Ψωμιάδη. Μπορεί να πάρει η ΑΕΚ λεφτά πίσω, μπορεί να μην τα πάρει και ποτέ. Δεν υπολογίζω σε αυτά τα χρήματα για να διοικήσω την ΑΕΚ", και κατέληξε: "Θέλω να μπω στην ΑΕΚ 60% εξαιτίας συναισθήματος και 40% ως επιχειρηματίας."

Πηγή:novasports.gr

1 σχόλιο: