ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Καλόπουλος τέλος...

Τελικά ο Δημήτρης Καλόπουλος έστειλε στην ΚΕΔ την επιτροπή παραίτησης που είχε συντάξει εδώ και ημέρες και ανακοινώνει την παραίτηση του από τη διαιτησία!
Μόλις έναν αγώνα σφύριξε ο Καλόπουλος, στον οποίο μάλιστα έγινε χαμός. Και τελικά σήμερα Πέμπτη έστειλε την επιστολή παραίτησης στην ΚΕΔ, την οποία είχε συντάξει νωρίτερα, αλλά μετά την εισβολή των κουκουλοφόρων στο ματς ΑΕ Ποντίων - Skoda Ξάνθη φέρεται ότι είχε πεισμώσει και δεν ήταν διατεθειμένος να φύγει.
Ωστόσο άλλαξε τελικά γνώμη και έστειλε την επιστολή, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι τους τελευταίους μήνες δέχεται διαρκείς προσωπικές επιθέσεις από παράγοντες του ποδοσφαίρου, δημοσιογράφους και εφημερίδες σχετικά με μια συγκεκριμένη διαιτητική απόφαση την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο.
Ο Καλόπουλος αναφέρεται στην άσκηση ποινικής δίωξης προς το πρόσωπό του που αποτέλεσε την αφορμή να μην συμπεριληφθεί στον πίνακα των διεθνών διαιτητών και μέχρι πρόσφατα διαιτητών της Σούπερ Λίγκας και υποστηρίζει πως ακόμα και σήμερα παράγοντες του ποδοσφαίρου συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το πρόσωπό του για να επιτίθενται εκ του ασφαλούς στην ελληνική διαιτησία και τους συναδέλφους του. Τέλος κάνει λόγο για αποπροσανατολισμό του κόσμου προκειμένου να καλυφθούν αδυναμίες εντολέων, για νοσηρά μυαλά και για πελάτες με πολύχρωμα κασκόλ και προσθέτει πως αποχωρεί με ψηλά το κεφάλι μετά από 19 χρόνια,  ενώ αφήνει πίσω του τη λάσπη και τους λασπολόγους.
Αναλυτικά η επιστολή που απέστειλε στην ΚΕΔ ο Δημήτρης Καλόπουλος:

«Όπως γνωρίζετε, τους τελευταίους μήνες δέχομαι διαρκείς προσωπικές επιθέσεις από παράγοντες του ποδοσφαίρου, δημοσιογράφους και εφημερίδες σχετικά με μία διαιτητική μου απόφαση κατά την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο.

Η τότε Επιτροπή, παρά το γεγονός ότι η βαθμολογία του παρατηρητή διαιτησίας δεν το δικαιολογούσε, αποφάσισε την μη χρησιμοποίησή μου μέχρι το τέλος της προηγούμενης περιόδου και μάλιστα δημοσιοποίησε με δελτίο τύπου την απόφασή της, κάτι που δεν είχε κάνει μέχρι τότε ούτε επανέλαβε στην συνέχεια.

Η άσκηση ποινικής δίωξης και σε βάρος μου λόγω μίας συνομιλίας παραγόντων, με τους οποίους ουδέποτε είχα την οποιαδήποτε επαφή, αποτέλεσε την αφορμή για να μην συμπεριληφθώ στον πίνακα των διεθνών διαιτητών και μέχρι πρόσφατα και στον πίνακα των διαιτητών της Super League.

Η απόφαση της Επιτροπής σας να θέσει την πειθαρχική σε βάρος μου διαδικασία στο αρχείο λόγω ελλείψεως του οποιουδήποτε επιβαρυντικού στοιχείου, αποτελεί για μένα το πρώτο στάδιο της ηθικής μου δικαίωσης, η οποία θα ολοκληρωθεί και με την απόφαση των αρμοδίων Οργάνων της Πολιτείας.

Δυστυχώς, ακόμα και σήμερα παράγοντες του ποδοσφαίρου συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το πρόσωπό μου για να επιτίθενται εκ του ασφαλούς στην ελληνική διαιτησία και τους συναδέλφους μου, αφού είναι γνωστή η απαγόρευσή δηλώσεων και σχολιασμού των ψευδών και συκοφαντικών ισχυρισμών σε βάρους των εν ενεργεία διαιτητών.

Είναι γνωστός επίσης από χρόνια ο αποπροσανατολισμός του κόσμου προκειμένου να καλυφθούν ίδιες παραλείψεις και αδυναμίες εντολέων, όμως εύχομαι να είμαι ο τελευταίος ο οποίος εισέπραξε δηλητήριο νοσηρών μυαλών, που σκοπό έχουν όχι την ενημέρωση των φιλάθλων αλλά την ικανοποίηση πελατών με πολύχρωμα κασκόλ.

Αύριο θα σφυρίξω για τελευταία φορά κλείνοντας μια καριέρα 19 ετών και αποχωρώ από την διαιτησία με καθαρή την συνείδησή μου. Θα αφήσω πίσω μου την λάσπη και τους λασπολόγους που από τον Μάρτιο έχουν πλήξει εμένα και την οικογένειά μου. Θα κρατήσω τα εύσημα από όλους τους εντός και εκτός συνόρων αγώνων που έχω διαιτητεύσει εκπροσωπώντας την χώρα μου.

Μία χώρα στην οποία μία στιγμή ακυρώνει δεκαεννέα χρόνια καριέρας, ένα σύστημα που με κρίνει και με διασύρει επειδή έπραξα αυτό που θα έκανε κάθε διαιτητής στον κόσμο, να συμβουλευτώ τον επόπτη μου (που προσφάτως παραδέχτηκε τη λάθος απόφασή του).

Σε αυτούς που θα χαρούνε με την απόφασή μου να αποχωρήσω από την ενεργό δράση , πανηγυρίζοντας για δήθεν δικαίωσή τους, έχω να πω ότι δυστυχώς για αυτούς δεν θα μπορούσε να βρεθεί ούτε ένα ευρώ σκιάς σε λογαριασμό δικό μου ή οιουδήποτε συγγενικού μου προσώπου, καθώς και ούτε ένα περιουσιακό μου στοιχείο αμφιβόλου προελεύσεως σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις.

Ελπίζω η αποχώρησή μου να προσφέρει την απαραίτητη ηρεμία στο ελληνικό ποδόσφαιρο και έτσι να σταματήσουν οι επιθέσεις εναντίον των Ελλήνων διαιτητών από ανθρώπους που αισθάνονται ότι μπορούν ανέλεγκτα και ατιμώρητα να σπιλώνουν προσωπικότητες χωρίς να χρειάζεται να τεκμηριώνουν τα λεγόμενά τους.

Θέλω να ευχαριστήσω πρωτίστως την οικογένειά μου για την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη, την Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας, την Επιτροπή Διαιτησίας της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας, τον Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θεσσαλονίκης, καθώς και τους δεκάδες φίλους που απέκτησα από το ποδόσφαιρο, που με στήριξαν ηθικά αυτό το δύσκολο διάστημα.

Παρακαλώ δεχθείτε τις ευχαριστίες μου για την συνεργασία που είχαμε μέχρι τώρα και εύχομαι ολόψυχα να μην βρεθούν άλλοι συνάδελφοι στην δυσχερή θέση να χρησιμοποιούνται σαν καβαφικοί βάρβαροι».

Μετά τιμής

Δημήτρης Καλόπουλος
 
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Καλόπουλος βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα για τις αποφάσεις του στο περσινό ντέρμπι Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού ενώ του έχει ασκηθεί δίωξη για κακουργηματικές πράξεις για συμμετοχή στο σκάνδαλο των στημένων αγώνων.

Πηγή:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου