ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

«Θα σταματήσω μετά τον ΟΣΦΠ»

Ο Ολυμπιακός θα είναι ο τελευταίος του ποδοσφαιρικός σταθμός της καριέρας του Όλαφ Μέλμπεργκ, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος στην εφημερίδα «Expressen» της πατρίδας του...Ο 33χρονος στόπερ απέκλεισε το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο Μουντιάλ του 2014, αφού προτίθεται να παίζει ποδόσφαιρο για ακόμη δύο χρόνια και στην συνέχεια να σταματήσει.

Ερωτηθείς για το αν θα συνεχίσει ν' αγωνίζεται ως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014, απάντησε:
«Όχι, δεν πρόκειται. Δεν θα προχωρήσω τόσο μακριά. Έχω μάθε τόσα χρόνια ότι τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα. Προπονητές, αντικαταστάσεις, ομάδες, τραυματισμοί. Τότε θα είμαι 37 ετών. Όχι, δεν το νομίζω και δεν ακούγεται λογικό. Μέχρι το EURO 2012; Ναι, τότε τελειώνει και το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό. Οι σκέψεις μου τώρα είναι να μη συνεχίσω ν' αγωνίζομαι και πιο μετά απ' αυτό. Σκέφτομαι να παίζω για δύο ακόμα χρόνια. Και νομίζω ότι θα τελειώσω την καριέρα μου εδώ. Αλλά ποιος ξέρει...».

Για την καριέρα του στην Εθνική είπε ότι βλέπει να συνεχίζει ως και τα τελικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 2012, ενώ για τη συλλογική του καριέρα αποκάλυψε πως όταν αγωνιζόταν στη Ράσινγκ Σανταντέρ, ο Κλαούντιο Ρανιέρι ήθελε να τον πάρει στην Τσέλσι! «Με ήθελε και είχαμε συζητήσει γι' αυτό. Έκαναν επίσημη πρόταση στη Σανταντέρ, αλλά η ομάδα δεν ήθελε ούτε καν να το συζητήσει. Και είναι θεμιτό, όταν ο ποδοσφαιριστής δένεται με συμβόλαιο».

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, παραδέχθηκε: «Είναι δύσκολο να πεις ότι είμαι καλύτερα τώρα απ' ό,τι πριν από μερικούς μήνες ή χρόνια. Αλλά τώρα το ευχαριστιέμαι περισσότερο! Περιμένω με ανυπομονησία κάθε αγώνα την Κυριακή και κάθε συμμετοχή μου με την Εθνική ομάδα. Θέλω, ειλικρινά, να δίνω το 100% σε κάθε περίσταση. Σκέφτομαι ότι βοηθάει την απόδοσή μου στον αγωνιστικό χώρο, όχι ότι πρέπει να εντυπωσιάσω τον προπονητή ή ότι θα πρέπει να επιλέγω αγώνες. Δεν με ενδιαφέρει πόσο σημαντικό είναι το ματς στα χαρτιά ή με ποιον αντίπαλο παίζω. Και σίγουρα έχει να κάνει και με την ηλικία, διότι βλέπω ότι πλησιάζει το τέλος. Πρέπει, λοιπόν, ν' αρπάζεις την ευκαιρία και να το διασκεδάζεις».

Για τις διαφορές του Ομοσπονδιακού τεχνικού της Σουηδίας Έρικ Χαμρέν και του προκατόχου του Λαρς Λάγκερμπακ, ο Μέλμπεργκ είπε: «Δεν έχουν ιδιαίτερες. Προέρχονται απ' τη σουηδική σχολή και οι δύο και είναι ακριβείς, εκπροσωπώντας έναν μεγάλο οργανισμό. Σίγουρα είναι διαφορετικές προσωπικότητες. Ο Λάγκερμπακ ήταν πιο ήρεμος και χαμηλών τόνων, αλλά είχε για βοηθό τον Ρόλαντ Άντερσον που μοιάζει περισσότερο με τον Έρικ σήμερα. Δεν θα μιλήσω άσχημα για τον Λάγκερμπακ. Αν ήταν να πω κάτι, θα το έλεγα όσο ήταν προπονητής μας. Πάντοτε τον σεβόμουν και νομίζω ότι κι εκείνος με σεβόταν. Ουδέποτε ήμουν σφιγμένος απέναντί του, ακόμα κι όταν ήμουν αρχηγός. Όπως για παράδειγμα ίσως ήταν εκείνος με ορισμένους παίκτες, όπως τον Φρέντρικ Λιούνγκμπεργκ».

ΠΗΓΗ: aek365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου