ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Ζιλμπέρτο: «Ακόμα ένα χρόνο»

Ο Βραζιλιάνος άσος του Παναθηναϊκού μίλησε γι' αυτό το θέμα και δεν έκρυψε την επιθυμία του να ανανεώσει το συμβόλαιό του, το οποίο λήγει το καλοκαίρι του 2011, για έναν ακόμα χρόνο. Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα αναφέρθηκε επίσης στους Γκοβού, Μπουμσόνγκ, αλλά και στο νέο πρωτάθλημα...

• Επαιξες για πρώτη φορά από την αρχή κι έβγαλες όλο το παιχνίδι.

«Δεν μπορώ τώρα να είμαι στο 100%, είναι φυσιολογικό. Ηρθα πιο αργά από τα υπόλοιπα παιδιά. Προσπαθώ να πιέζω τον εαυτό μου για να αποδίδει το μάξιμουμ που μπορεί. Γνωρίζω ότι είμαι μακριά συγκριτικά με τους συμπαίκτες, ιδίως στη φυσική κατάσταση. Οφείλω να πιέζω τον εαυτό μου καθημερινά στις προπονήσεις, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου. Ηταν σημαντικό να τελειώσω το ματς. Είμαι σίγουρος ότι στο επόμενο παιχνίδι θα είμαι ακόμα καλύτερος».
• Είδαμε τον Παναθηναϊκό να παίζει πολύ καλά πριν από λίγες μέρες κόντρα σε Ιντερ και Μίλαν, όχι όμως και κόντρα στον Ατρόμητο.
«Πολλοί παίκτες έλειπαν από το ένα παιχνίδι στο άλλο. Αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Πάντα όταν παίζεις στην Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ομάδες όπως ο Ατρόμητος αγωνίζονται διαφορετικά. Για εμάς ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι, αν και φιλικό. Θέλαμε να κερδίσουμε».  
• Η ομάδα έχει μείνει σχεδόν η ίδια, με δύο πολύ σημαντικές προσθήκες, των Μπουμσόνγκ και Γκοβού. Ποια είναι η άποψη σου;
«Σημαντικοί παίκτες. Είναι ποδοσφαιριστές υψηλού επίπεδου κι έχουν μεγάλη εμπειρία και από το Τσάμπιονς Λιγκ και από την εθνική τους ομάδα. Θα μας βοηθήσουν πολύ με την εμπειρία και την ποιότητά τους στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είναι χρήσιμοι για την ομάδα».
• Πολλά γράφτηκαν για σένα, ότι είχες πρόταση και συμφώνησες με τη Φλαμένγκο. Τελικά τι ισχύει;
«Τίποτα. Γράφτηκε ότι συμφώνησα με τη Φλαμένγκο, ήταν μια φήμη και δεν ήταν αλήθεια. Για να συμφωνήσω με τη Φλαμένγκο θα πρέπει να έχω άδεια από τον Παναθηναϊκό. Οταν ήμουν εκεί κανένας από το κλαμπ δεν μου τηλεφώνησε να μου πει κάτι τέτοιο. Είναι νορμάλ να ακούγονται τέτοια πράγματα. Κι όταν ήρθα εδώ υπήρχαν συνέχεια φήμες ότι θα φύγω, αλλά είμαι ακόμα εδώ».
• Εχεις άλλον ένα χρόνο συμβόλαιο. Ποια είναι η επιθυμία σου; Θέλεις να ανανεώσεις από τώρα ή να εξελιχθούν τα πράγματα φυσιολογικά;
«Αυτό αφορά το κλαμπ. Εχω πει ότι είμαι πολύ χαρούμενος στην Ελλάδα και θα ήθελα να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό. Αλλά δεν εξαρτάται μόνο από μένα. Την περσινή χρονιά οι εκπρόσωποί μου ξεκίνησαν συζητήσεις με το κλαμπ. Αλλά η σεζόν τελείωσε κι αυτές δεν προχώρησαν. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις που ξεκινήσαμε πέρυσι. Ο,τι είναι να συμβεί, θα συμβεί. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό και θα ήθελα να παραμείνω μία ακόμα χρονιά. Αν βέβαια αυτό είναι επιθυμία και του Παναθηναϊκού. Αλλά δεν υπάρχει βιασύνη, όλα θα έρθουν στην ώρα τους». 
• Σε λίγες μέρες ξεκινάει το πρωτάθλημα, θεωρείς πως είστε το φαβορί;
«Ολοι ξεκινάνε από το μηδέν κι έχουν τις ίδιες πιθανότητες. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε το φαβορί. Εξαρτάται όμως από εμάς να πάρουμε και πάλι το νταμπλ, αρκεί να κάνουμε τη δουλειά μας όπως πέρυσι. Η φετινή σεζόν θα είναι ακόμα πιο δύσκολη για εμάς από ό,τι η περσινή. Είναι επίσης πολύ μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ. Ελπίζω να τα πάμε καλά, όχι μόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά σε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες θα λάβουμε μέρος».

Πηγή: sday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου