ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ibra: Αν φύγω από την Barca,θα πάω στην Αγγλία!

Ο Ibrahimovic ολοένα και απομακρύνεται από την Μίλαν.Ο σουηδός επιθετικός,μετά το φιλικό με την εθνική του-στο οποίο σκόραρε κιόλας-διέψευσε οποιαδήποτε πιθανότητα να πάει στην Ιταλία...
''Καθημερινά δέχομαι προτάσεις από πολλές ομάδες και είμαι χαρούμενος για αυτό,αλλά έχω ακόμα 4 χρόνια συμβόλαιο με την Barcelona και δεν έχω καμία πρόθεση να φύγω,μιας και είμαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου.
Ο σουηδός πρόσεθεσε ότι,σε περίπτωση που φύγει από την Ισπανία,θα πήγαινε στην Αγγλία και όχι στην Ιταλία.'' Εγώ να πάω στην Premiership? Kαι βέβαια,αν και έχω πολλά να προσφέρω ακόμα στην Barca,αλλά στο ποδόσφαιρο όλα αλλάζουν σε 24 ώρες.Η επιλογή που πιθανώς να έκανε,ίσως είναι η Manchester City του Roberto Mancini!

frapesport.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου