ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Paul Hedarty προπονητής της Dundee United:"Έχω δει πολλά επεισόδια όσα χρόνια είμαι στα γήπεδα, αλλά τίποτα σαν αυτό."

Ο προπονητής της Dundee, σε δηλώσεις του μετά την φιλική ήττα της ομάδος του από την Wigan με 3-1, υποστήριξε ότι προβληματίζεται με τα επεισόδια που αντίκρισε στην Αθήνα, στον αγώνα της ΑΕΚ στον οποίο ήταν παρών.

"Δέκα λεπτά πριν τελειώσει το παιχνίδι..
οι οπαδοί της ΑΕΚ άρχισαν να μπαίνουν μέσα στο γήπεδο και στη συνέχεια άρχισαν να διαπληκτίζονται μεταξύ τους. Ήταν χάος, η αστυνομία έπρεπε να εμπλακεί, αλλά ήταν εκεί απλά κουνώντας τα γκλοπ τους!"

"Υπήρξε ένα περιστατικό βίας εναντίον του προπονητή της ΑΕΚ, ενώ διάφοροι οπαδοί πετούσαν μπουκάλια και καρέκλες. Ήταν ένα μικρό γήπεδο, γι 'αυτό όλα συνέβησαν ακριβώς  μπροστά μου. Δεν ήταν ευχάριστο και φοβηθήκαμε για την ασφάλειά μας."

"Έχω παίξει σε μερικά παιχνίδια στην Ευρώπη, όπου οι οπαδοί έχουν δημιουργήσει φασαρίες στην κερκίδα, αλλά αυτό ήταν ένα εντελώς νέο επίπεδο. Έχω δει πολλά επεισόδια όσα χρόνια είμαι στα γήπεδα, αλλά τίποτα σαν αυτό!"

...και εμείς πρώτη φορά το είδαμε..

frapesport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου