ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

«Πανιώνιος όπως... Άρσεναλ»

Ο πρόεδρος του Πανιωνίου Γιώργος Κιντής περιγράφει τα όνειρά του για την ομάδα, δηλώνει οπαδός της... ΑΕΚ και τονίζει ότι θέλει να εφαρμόσει στο θέμα των παικτών, το μοντέλο της Άρσεναλ και της Λιόν! Ο πρόεδρος του Πανιώνιου, Γιώργος Κιντής, παραχώρησε εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο «Goal»:

Πώς δεχτήκατε την πρόταση από τον Τσακίρη για να αναμιχθείτε στα κοινά του Πανιώνιου;

 
«Μέσω ενός κοινού φίλου. Του είπα ''είναι τρελό αυτό, δεν υπάρχει καμία περίπτωση. Με τιμάει πολύ, αλλά μη λέμε μπούρδες!''. Μετά συζητήσαμε, του είπα κάποια πράγματα, του άρεσαν, μάλλον ωρίμασε το πράγμα. Ηταν δεκτικός ο Τσακίρης και κάπως έτσι έγινε».

Ποιο ήταν το «περίγραμμα» του πλάνου που προτείνατε;

«Μία ομάδα που θα βασίζεται σε υψηλού επιπέδου ''know how'', που θα είναι ως επί το πλείστον νέοι παίκτες με 3-4 πεπειραμένους και υψηλού επιπέδου. Οτι η ομάδα θα βγάζει νέους παίκτες και θα τους πουλάει. Οταν έχεις μικρό κομμάτι στην πίτα του κόσμου, αναγκάζεσαι να αγοράζεις και να πουλάς. Το μοντέλο της Αρσεναλ και της Λιόν».

Πόσο δύσκολο ήταν να έρθετε στον Πανιώνιο έχοντας θητεύσει στην ΑΕΚ; Υπό την έννοια ότι υπήρχε και υπάρχει προκατάληψη σε αυτό το θέμα στις τάξεις του κόσμου της ομάδας...

«Εγώ δεν είχα καμία προκατάληψη με τον Πανιώνιο. Παρά το ότι δεν είμαι Πανιώνιος».

Τι ομάδα είστε;

«(Γελάει) ΑΕΚ. Δεν το ξέρεις; Τελοσπάντων, το θέμα της προκατάληψης είναι και λίγο αστείο, γιατί αν δεις τους επικεφαλής των ομάδων στη λίγκα, πόσο φιλικές είναι οι σχέσεις τους, για ποια αντιπαλότητα μιλάμε; Ολο αυτό το θεωρώ και λίγο, πώς να το πω; Δεν έχει λόγο αυτή η αντιπαράθεση, είναι άνευ λόγου. Δηλαδή ποιος εκπροσωπεί την προσφυγιά 90 χρόνια μετά. Δεν έχω καμία σχέση με όλο αυτό. Εγώ είμαι ΑΕΚτζής. Τελοσπάντων, ψάξε και βρες ποιος έχει σχέση και τι έχει. Ή ο Ολυμπιακός είναι Πειραιώτες; Ο Παναθηναϊκός είναι Αθηναίοι; Εχει χαθεί όλο αυτό. Ελάχιστες ομάδες έχουν ένα στοιχείο να της χαρακτηρίζει. Η Μπαρτσελόνα για παράδειγμα έχει. Δεν είναι η Σέλτικ και η Ρέιντζερς, που υπάρχει λόγος. Μου έχεις σφάξει το θείο μου, σου έχω σφάξει τον αδερφό σου. Υπάρχει αίμα. Υπάρχει ο δρόμος στο Μπέλφαστ, οι ''από εδώ'' και οι ''από εκεί''. Εδώ δεν υπάρχει κανένας λόγος».

Γιατί λοιπόν θεωρείτε ότι υπάρχει αυτή η αντιπαράθεση, αυτή η αντιπαλότητα; Εν προκειμένω για τον Πανιώνιο και την ΑΕΚ...

«Θα γίνει πολύ χειρότερο κιόλας. Δεν το διαχωρίζω, όμως, σε αυτό που λες. Είναι λάθος αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, έχω δει πολύ μικρότερες αντιδράσεις πάντως από τον κόσμο του Πανιώνιου ως προς αυτό το θέμα απ’ ό,τι περίμενα. Ασχολήθηκε κανείς με τον Κατσουράνη όταν από την ΑΕΚ πήγε στην Μπενφίκα και μετά στον Παναθηναϊκό; Ασχολήθηκε κανείς με τον Λέτο; Εγώ στην ΑΕΚ δεν ήμουν επαγγελματίας. Εγινα ΑΕΚτζής όταν ήμουν παιδί, όχι όταν ασχολήθηκα με την ΑΕΚ και τα κοινά της. Ασχολήθηκε κανείς τι ομάδα ήταν ο Κατσουράνης παιδί; Ή ο Τοροσίδης; Εγώ δεν βλέπω να είναι τόσο σοβαρό το θέμα».

«Με σόκαρε»
Φτυάρια, τρύπες στο γήπεδο, ξήλωμα των δοκαριών, κάψιμο των πάγκων. Το σκηνικό στο γήπεδο της Ν. Σμύρνης παραμονές του ΑΕΚ - Νταντί... 

«Ηταν κάτι που με σόκαρε. Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν αγάπη και μίσος. Το μίσος στην προκειμένη περίπτωση υπερίσχυσε κατά πολύ. Δεν είναι, πάντως, το πλέον σοκαριστικό πράγμα που έχω δει. Εχουμε δει θανάτους ανθρώπων. Ο Φιλόπουλος με σόκαρε δέκα φορές περισσότερο».

Αν ήταν στο χέρι σας αποκλειστικά, τι θα κάνατε εκείνες τις μέρες με το γήπεδο;

«Θα φώναζα τους φιλάθλους και θα μιλούσα μαζί τους. Αν έκρινα ότι οι αντιδράσεις ήταν τέτοιες που δεν μπορούσε να ελεγχθεί το πράγμα, δεν νομίζω ότι είναι κανείς ηλίθιος να πει ''να γίνει το ματς, ακόμα και αν έχουμε θύματα''. Αν μπορούσε, μετά χαράς».

Θεωρείτε ότι σε όλη αυτή την προκατάληψη προς το πρόσωπό σας έχει παίξει ρόλο και η φιλία σας με τον πρόεδρο της ΑΕΚ, Σταύρο Αδαμίδη;

«Πιθανόν, αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποια επιρροή αυτό. Μπορώ να σου πω για τη φιλία του Μαρινάκη με τον Πατέρα. Βλέπεις τους φιλάθλους του Ολυμπιακού να διαμαρτύρονται γι’ αυτό;».
«Θα φανεί στο γήπεδο για το ρόστερ»
Μεταγραφές. Αρκετοί πιστεύουν ότι οι παίκτες που έχουν έρθει, δεν έχουν αναπληρώσει τα κενά αυτών που έφυγαν...

«Θα φανεί στο γήπεδο. Οι μεταγραφές που κάναμε είναι δύο κατηγοριών. Η μία αφορά παίκτες έτοιμους. Ο Μάχο, ο Βαρό, ο Βαζ Τε, ο Χίκα και ο Ρίγκαρντ. Ας τους πούμε ακριβούς. Και οι άλλοι. Φουνκουάγιο, Πούπο, Παρτούς, Σκούρτης. Οπότε οι μεν κρίνονται με διαφορετικά κριτήρια από τους δε. Για την πρώτη κατηγορία πήραμε ό, τι πληρώσαμε. Ισως και παραπάνω. Για τη δεύτερη το κόστος ήταν σχεδόν μηδαμινό. Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Ο Πανιώνιος έχει κάποια έσοδα και κάποια έξοδα. Την διαφορά την καλύπτει ο Τσακίρης. Ο Τσακίρης λοιπόν είπε ''θα καλύψω τόσα''. Το να λες ότι ο Τσακίρης διαθέτει ''α'' χρήματα και εγώ ξοδεύω ''β'' χρήματα είναι ανεύθυνο και οδηγεί σε πρωτοδικεία».

«Θα μαράζωνε ο Τσακίρης!»
Η συνεργασία σας με τον κ. Τσακίρη πώς είναι;

«Μια χαρά. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Με έχει στηρίξει πολύ σε πολλά πράγματα. Σε μερικά έχουμε διαφωνήσει. Στον Βαζ Τε για παράδειγμα. ''Μη τον πάρεις'' μου είπε και πρόσθεσε: ''Εγώ δεν θα τον έπαιρνα''. Τελικά τον πήραμε. Τον ρωτάω σε αρκετά πράγματα τη γνώμη του και να φανταστείς, μου τη δίνει σε πολύ λιγότερα απ' όσο του τη ζητάω».

Ακούγονται πολλά ότι έχει βαρεθεί, ότι θα ήθελε να δώσει τον Πανιώνιο...

«Είναι πολύ άρρωστος! Εχει φάει ένεση! Θα πεθάνει αν δώσει την ομάδα! Θα μαράζωνε αν κάτι συνέβαινε, ου μη γένοιτο, και δεν βρισκόταν στον Πανιώνιο. Ενας από τους λόγους που μου πρότεινε να έρθω στην ομάδα ήταν ακριβώς διότι λειτουργεί πολύ συναισθηματικά με τον Πανιώνιο».

«Οχι για 2 αγώνες»
Ποια είναι η εικόνα σας μέχρι στιγμής για τον Στόρε;

«Ακριβώς η ίδια με εκείνη όταν ήρθε εδώ. Ισως η προσωπικότητά του είναι και καλύτερη απ' αυτή που θεωρούσα όταν τον επιλέξαμε. Νομίζω ότι έπεσα πολύ κοντά στον Στόρε».

Ποια ήταν τα κριτήρια της επιλογής του;

«Το βασικό είναι η προσωπικότητά του. Και σε αυτό είμαι πανευτυχής. Είναι εργατικός, έχει ενέργεια, τεράστια αγάπη γι' αυτό που κάνει. Το κάνει επί 20 χρόνια, από 14 ετών είναι προπονητής. Εχω την καλύτερη εικόνα που θα μπορούσα να έχω. Θεωρώ ότι εγώ δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερον. Αλλος ίσως να μπορούσε υποθετικά. Εγώ όχι».
Είναι ευχαριστημένος στον Πανιώνιο; 

«Ναι. Είναι ευτυχισμένος και αυτό το εισπράττουν όλοι όσοι είναι γύρω του».

Θα υπάρξει υπομονή στο πρόσωπό του; Υπό την έννοια ότι στην Ελλάδα ο προπονητής είναι το εύκολο θύμα στη «στραβή»...

«Το εύκολο θύμα είμαι εγώ. Το έχω ξεκαθαρίσει από την αρχή. Ο Στόρε είναι δική μου επιλογή, οπότε εγώ θα φταίω αν κάτι στραβά. Ενας προπονητής δεν είναι καλός αν τα αποτελέσματά του είναι άσχημα. Και προφανώς δεν θα περιμένουμε έναν προπονητή τρία χρόνια. Προφανώς, όμως, δεν θα περιμένουμε και μία ή δύο αγωνιστικές».

«Εχει δίκιο ο κόσμος για τα 120 χρόνια»

Εχετε κατηγορηθεί ως διοίκηση ότι δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα για τον εορτασμό των 120 ετών από την ίδρυση του Πανιώνιου...

«Εχουν δίκιο. Είναι παράλειψη. Φταίω. Είναι απαράδεκτο. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Προσπαθούμε ήδη και κάνουμε πράγματα, ώστε στο τέλος της σεζόν να παρουσιάσουμε κάτι για τον εορτασμό των 120 χρόνων. Το δουλεύουμε, αλλά δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα την παρούσα φάση».

Εχετε πει ότι στόχος είναι η πεντάδα του πρωταθλήματος, κάποιοι άλλοι λένε ότι έχετε μιλήσει ακόμη και για τριάδα!

«Πεντάδα. Αυτός είναι ο στόχος. Είναι ρεαλιστικός. Και αυτό με κάνει να το πιστεύω η ποιότητα που έχει ο Πανιώνιος τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Η σωστή νοοτροπία, το καλό κλίμα».
Ο... Κριστιάνο Ρονάλντο!

Με τους οργανωμένους του Πανιώνιου έχετε συναντηθεί;

«Ναι. Εχω εισπράξει κάποιες αντιδράσεις, που σε ένα βαθμό είναι και δικαιολογημένες. Για τις μεταγραφές υπάρχει δυσαρέσκεια και γκρίνια. Αναμενόμενη και δικαιολογημένη ως ένα σημείο. Γιατί ο οπαδός θέλει να έρθει ο? Κριστιάνο Ρονάλντο στην ομάδα του. Και καλά κάνει. Ο οπαδός δεν θέλει να την ''τρώει'', να το πούμε λαϊκά. Ο οπαδός κρίνει με το συναίσθημα».

Για τη σχέση σας με την ΑΕΚ έχει τεθεί επί τάπητος το θέμα;

«Να σου πω την αλήθεια, ούτε μία φορά δεν μου είπε κάποιος ''δεν σε θέλουμε γιατί είσαι ΑΕΚτζής''! Ολοι μου είπαν «αν κάνεις καλό στον Πανιώνιο, μαζί σου»».

Ο ρόλος του Μπάνγκσμπο
Ποιος είναι ο ρόλος του Μπάνγκσμπο στην ομάδα και τις μεταγραφές;


«Είναι τεχνικός σύμβουλος. Συμβουλεύει τον προπονητή. Ο,τι θέλει ο προπονητής το κρατάει, ό,τι θέλει το πετάει. Συμβουλεύει για όλα. Και εργομετρικά και όλα. Αλλά η ευθύνη είναι του Μπογδάνη στην προκειμένη περίπτωση. Θα ακούσουν μία γνώμη ενός ανθρώπου που ήταν 3 χρόνια δίπλα στον Λίπι και έχει το know how μίας πολύ μεγάλης ομάδας. Για τις μεταγραφές τώρα. Για να γίνει μία μεταγραφή πρέπει να συμφωνήσουν 3 άνθρωποι. Ο προπονητής, αυτός (ο Μπάνγκσμπο) και εγώ ως προς το οικονομικό. Ο Μπάνγκσμπο δεν έχει προτείνει κανέναν, να πει τη γνώμη του, ναι. Στο στυλ ''ναι ή όχι'', ''είναι ακριβός ή φτηνός''. Ο Ρίσγκαρντ, να φανταστείς, που είναι Δανός, ήταν πρόταση του Απέγητου».
Ο φόβος και το «αν τα σ...ω, διώξτε με»!
Κεφάλαιο διαρκείας. Πέρυσι διατέθηκαν 2.900 κάρτες, φέτος 1.370. Τεράστια η πτώση...

«Ελλειψη ηχηρών μεταγραφών και η κρίση είναι οι δύο αιτίες. Ενδεχομένως και η κακή περσινή πορεία. Ο κόσμος λέει: ''Show me''. Δείξτε μου. Και εμείς πρέπει να αποδείξουμε στο γήπεδο ότι αξίζουμε να τον έχουμε δίπλα μας».

Ο κόσμος μπορεί να περιμένει; Θεωρείτε ότι έχει υπομονή;

«Θα το θέσω απλά: Ο Αμπράμοβιτς με τον Κένιον να έρθουν στον Πανιώνιο, μέχρι τον Δεκέμβριο αυτή είναι η ομάδα. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να με διώξουν με τις κλωτσιές! Και; Η ομάδα έχει χρόνο μέχρι τον Γενάρη. Αν εγώ τα κάνω σ?ά, διώξτε με! Εγώ θα θέλω πρώτος να φύγω. Ούτως ή άλλως, θα φύγω από τον Πανιώνιο. Είτε επιτυχημένος είτε αποτυχημένος. Δεν πρόκειται να κάτσω στον Πανιώνιο δέκα ή πέντε χρόνια. Μάξιμουμ 2 χρόνια. Ή θα αποδείξω ότι αυτό το πράγμα δουλεύει με ή χωρίς εμένα ή θα ασχοληθώ με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου. Αρα; Μην ανησυχεί ο κόσμος! Αν πάει καλά το όλο θέμα, θα φύγω, αν πάει άσχημα, πάλι θα φύγω! Χ?ε με μένα! Βοηθήστε την ομάδα!».

Στην πρεμιέρα με τον Ολυμπιακό Βόλου τα ακούσατε..
.
«Οποιοσδήποτε και αν ήταν στη θέση μου θα τα άκουγε. Ακόμα και αν δεν ήμουν ΑΕΚτζής, θα τα άκουγα. Μπορεί να άκουσα λίγο περισσότερα. Με στενοχώρησαν, αλλά είναι κομμάτι της δουλειάς. Με στενοχώρησαν πολύ και είναι δύσκολο. Πρέπει να καταλάβει κάποιος την πίεση που ασκεί το πλήθος».

Φοβάστε την αποτυχία;

«Ναι. Φοβάμαι, αλλά το πιστεύω πολύ. Πάντα υπάρχει φόβος. Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που δεν ελέγχεις. Το άγνωστο πάντα σε φοβίζει. Σε φοβίζει η αντίδραση του κόσμου, είναι πολύ περίπλοκο θέμα. Οσο πιστεύω στην ομάδα, θα αντέχω. Είναι δεδομένο αυτό. Οταν σταματήσω να πιστεύω, είτε με διώξουν είτε όχι, θα φύγω. Οπως έφυγα από την ΑΕΚ, το πρωί που είχαμε φέρει την προηγουμένη 3-2 με τον ΟΦΗ με ένα γκολ του Λυμπερόπουλου στο 90’. Οταν η ΑΕΚ πήγαινε για πρωτάθλημα και όλοι πίστευαν σε αυτήν. Εγώ έπαψα να πιστεύω στην ΑΕΚ τότε».

ΠΗΓΗ: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου