ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Γιάνγκ: «Έχω πίστη και συνεχίζω τη δουλειά»


Έχοντας πίστη στις ικανότητές του, ο Άσλεϊ Γιάνγκ εξέφρασε την πεποίθησή του για την εδραίωση στο αρχικό σχήμα της Αγγλίας στο άμεσο μέλλον και προέβη σε μια έμμεση ενημέρωση στον Φάμπιο Καπέλο, τονίζοντας πως μπορεί να ανταπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις και το επίπεδο της εθνικής ομάδας....


Η απουσία του Τζέιμς Μίλνερ στο παιχνίδι της Τρίτης στο Γουέμπλεϊ, λόγω τιμωρίας, ίσως ανοίξει την «πόρτα» της ενδεκάδας στον Γιάνγκ, που θέλει να εκμεταλλευτεί την παραμικρή συγκυρία και να «εισβάλει» στο αρχικό σχήμα του Καπέλο ακόμη και από τη… σχισμή. «Πάντα είχα θέσει στόχους και είχα φιλοδοξίες για τη συμμετοχή μου στην εθνική ομάδα και η μέρα που ήρθε για πρώτη φορά η κλήση στην Αγγλία, ήταν η πιο σπουδαία μέρα της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Αυτή τη στιγμή έχω φτάσει σε έναν μικρό αριθμό συμμετοχών, αλλά θέλω να τον μεγαλώσω. Έχω βρεθεί σε αρκετές στιγμής της εθνικής με αρκετούς ποδοσφαιριστές και πλέον κάνω ό,τι μπορώ για να είμαι στο αρχικό σχήμα» τόνισε ο άσος της Άστον Βίλα και πρόσθεσε, αναφορικά με τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει:

«Ζούμε σε έναν κόσμο πολύ ανταγωνιστικό. Πάντα όμως είναι καλό να έχει ανταγωνισμό και άλλους ανθρώπους να διεκδικούν το ίδιο με εσένα. Μόλις καταφέρεις να μπεις στην ομάδα, πρέπει να κάνεις τα πάντα για να διατηρηθείς στα πλάνα του προπονητή σου και να μην αφήσεις τους άλλους να σου πάρουν τη θέση. Όλοιθέλουνναπαίζουν. Δενείμαιδιαφορετικόςαπόκανέναν. Έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου. Όλα όμως εξαρτώνται από τον προπονητή. Αυτός διαλέγει τους ποδοσφαιριστές και εγώ θα συνεχίσω να προπονούμαι σκληρά με τη Βίλα και την Αγγλία και μετά θα δούμε τι θα γίνει την Τρίτη».

πηγή:http://www.sday.gr/page.ashx?pid=2&aid=22924&sn=39

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου