ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Μπουρούσης: «Θα πάρω τηλέφωνο τον Βασιλακόπουλο»



Χειμαρρώδης ήταν στην παρουσίαση του Ολυμπιακού ο Γιάννης Μπουρούσης. Ο σέντερ των Ερυθρολεύκων παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος η επιλογή του να αγωνιστεί στο Mundobasket, ενώ ανέφερε ότι θα μιλήσει με τον Γιώργο Βασιλακόπουλο για όσα του είπε... ο διαιτητής Τανατχής στον τρίτο τελικό.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιάννη Μπουρούση:

«Ηταν λάθος μου που ρίσκαρα, αν και τραυματίας, και αγωνίστηκα με την Εθνική στο Μουντομπάσκετ. Εγώ, μόνος μου, πήρα τηλέφωνο τον κ. Βασιλακόπουλο και του είπα ότι θα παίξω, όπως και να' χει. Θα τον ξαναπάρω, όμως, για να του πω τι μου έλεγε ο διαιτητής Τανατζής στον τρίτο τελικό των πλέι οφ.

Σχετικά με τον τραυματισμό μου οι γιατροί μου έδωσαν το ΟΚ να αρχίσω προπονήσεις. Είμαι 80% έτοιμος, μέρα με τη μέρα θα γίνομαι καλύτερα. Ο σκοπός είναι να μπορώ να παίξω στο πρώτο ματς με την ομάδα. Όσο χρόνο και να παίζω, θέλω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.»

πηγη exedrasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου