ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Πάρντο: "Με βοήθησε ο Νικοπολίδης"

Ο Βέλγος με ισπανικές ρίζες τερματοφύλακας μίλησε στην εφημερίδα της πατρίδας του "HetNieuwsblad" για τις πρώτες εμφανίσεις του ως βασικός με την ερυθρόλευκη φανέλα  ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην θητεία του στις Ακαδημίες τις Μπαρτσελόνα....

"Ευτυχώς ο Νικοπολίδης αντέδρασε καλά. Οι φίλαθλοι ήταν θετικοί προς εμένα. Φοβήθηκα λίγο στην αρχή, επειδή ο Νικοπολίδης είναι ίνδαλμα στην Ελλάδα. Με βοήθησε να προσαρμοστώ και μου δίνει συμβουλές.

Νομίζω ότι έχω καλή απόδοση, αλλά πρέπει να συνεχίσω έτσι", είπε αρχικά ο Πάρντο και συμπλήρωσε σχετικά με το πέρασμα του από την Μπαρτσελόνα:

"Ήταν μεγάλος στόχος μου να αγωνιστώ στην Άντερλεχτ. Ωστόσο, όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω στην Μπαρτσελόνα ήξερα ότι ήταν σωστή επιλογή.

Έκατσα σε 3 ματς στον πάγκο της Μπαρτσελόνα και ήταν πολύ τιμητικό για εμένα να βρίσκομαι πίσω από τον Βαλντές.

Ήταν ένα όνειρο για εμένα το γεγονός ότι στις μικρές ομάδες της Μπαρτσελόνα ήμουν συμπαίκτης με τον Ινιέστα και τον Μέσι.

Όλοι βοηθούσαν τους μικρούς και πιο πολύ από όλους ο Ροναλντίνιο. Μπορεί να ήταν το μεγαλύτερο όνομα, ήταν όμως, πολύ προσιτός".

πηγη sport24.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου