ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ.


Την απόφαση του να μην ασχοληθεί ποτέ ξανά με τα διοικητικά του Παναθηναϊκού, ανακοίνωσε πριν από λίγο ο Ανδρέας Βγενόπουλος. Με αυτόν τον τρόπο επιβεβαίωσε όλους αυτούς, που τον χαρακτήριζαν περαστικό από τους πράσινους και παράλληλα σκόρπισε την αβεβαιότητα και πάλι στον κόσμο του Παναθηναϊκού....



Αναλυτικά η ανακοίνωση του Βγενόπουλου:

«Δεν προτίθεμαι να αυξήσω το μετοχικό μου ποσοστό στην ΠΑΕ ούτε να έχω οποιαδήποτε ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ και του Ελληνικού Ποδοσφαίρου. Δεν σκοπεύω να δώσω καμία εξήγηση για την απόφασή μου αυτή. Αυτό το δικαίωμα το έχω «πληρώσει» με 20 εκατ. ευρώ πριν δύο χρόνια, με 1,8 εκατ. ευρώ πριν δύο μήνες και με τόνους λάσπης και κακίας που δέχθηκα και δέχομαι από «Παναθηναϊκούς» διαφόρων επιπέδων. Το σκηνικό για «ενότητα» και «συσπείρωση» που ξαναστήθηκε δεν με αφορά πλέον».

Υ.Γ. Περιμένοντας όλες τις εξελίξεις που θα ακολουθήσουν μετά την αποχώρηση Βγενόπουλου για να εκφράσω μια ολοκληρωμένη άποψη, για την ώρα αρκούμαι στο σχόλιο πως ο Βγενόπουλος επιβεβαίωσε τους πάντες σήμερα για το ότι δεν είδε ποτέ στα σοβαρά το πέρασμά του από το ποδόσφαιρο και ίσως να το χρησιμοποίησε κιόλας για άλλους λόγους...Και ο νοών νοείτω...Ευτυχείτε!!

1 σχόλιο:

  1. Διακρίνω μια σταθεροτητα στις απόψεις όλης της διοίκησης του συλλόγου.Διοίκηση δεν ειναι μόνο να βάλουμε χρηματα για να πάρουμε το πιο καλό υλικό,πρέπει να έχουμε τά π...... να το διαχειριστούμε κιόλας.Αφού δεν τα διαθέτουν ας φύγουν.Εγώ θα κρυβόμουν απο την ντροπή μου αν μου έκαναν οτι ήθελαν ενα τσούρμο ακριβοπληρωμένα τσογλάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή