ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Χιμένεθ: «Φεύγω αν συνεχίσουμε με τέτοιες εμφανίσεις»!

Ο Μανόλο Χιμένεθ είχε πολλά να πει στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε στο τέλος του αγώνα στη Θεσσαλονίκη κόντρα στον Ηρακλή και ήταν σαφέστατος. Ο Ισπανός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την ΑΕΚ, καθώς όπως τόνισε....
ήρθε στην Ελλάδα για να κερδίζει και όχι για να χάνει, χωρίς καν να παλεύουν οι παίκτες.

Αρχικά ο Χιμένεθ υπογράμμισε:

«Πέσανε οι μάσκες. Είπαμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να πλησιάσουμε στη δεύτερη θέση, αλλά... Εγώ ήρθα στην Ελλάδα για να κερδίζω ή τουλάχιστον όταν χάνω, να χάνω παλεύοντας. Αν υπάρξουν κι άλλες εμφανίσεις όπως η σημερινή, τότε είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν σύντομα εξελίξεις. Ακόμα και για εμένα...»

Ακολούθως, ο προπονητής του «Δικέφαλου» σχολίασε:

«Είμαστε μία ομάδα και έχουμε αυτό που έχουμε. Νιώθω ντροπή και δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να μην έχω φιλοδοξίες. Έχω συνηθίσει διαφορετικά. Ξέρω να χάνω. Το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να βγάλουμε την μάσκα που φοράμε γιατί τελικά δεν είμαστε αυτοί που νομίζουμε ότι είμαστε». Σε ερώτηση για τους μετόχους, επισήμανε: «Οι μέτοχοι βάζουνε λεφτά στην ομάδα και ίσως να έχουνε κουραστεί. Δεν γνωρίζω..». Σχετικά με τις λύσεις που μπορεί να υπάρξουν για να αλλάξει η εικόνα της ΑΕΚ, επισήμανε: «Βεβαίως και υπάρχουνε κάποιες λύσεις που θα πρέπει να πάρουμε και νομίζω ότι όλοι έχουμε κατά νου γιατί συζητάμε. Δεν το κάνω ποτέ να μιλήσω άσχημα για οποιονδήποτε. Δεν έχω έρθει στην Ελλάδα για συμβιβασμούς. Αν εγώ δεν αισθάνομαι καλά πολύ σύντομα μπορεί να συμβούνε διάφορα».

Ακολούθως, ο Ισπανός τεχνικός πρόσθεσε:

«Εγώ θα είμαι εδώ μέχρι την τελευταία μέρα. Μέχρι… θανάτου για την ΑΕΚ. Αυτό που δεν θα επιτρέψω είναι κάποιοι να μην αισθάνονται την φανέλα της ΑΕΚ. Στους 2,5 μήνες που είμαι στην Ελλάδα ξέρω τι σημαίνει η ιστορία της ΑΕΚ. Όποιος δεν έχει την ντροπή, και δεν λέω να παίξει ή όχι καλά, να φύγει, αλλιώς θα αποχωρήσω εγώ. Ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει όπως θέλει. Είμαστε αυτοί που είμαστε. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω. Έχω μιλήσει πολύ με την διοίκηση. Κάθε πρωί ξυπνάω στις 7:00 το πρωί. Όλη την ημέρα ασχολούμαι με την ΑΕΚ και όταν γυρνάω σπίτι, δεν ξέρω τι ώρα είναι. Στην ζωή μου δεν είχα δουλέψει ποτέ τόσο πολύ. Αλλά μου δίνει κίνητρο βλέποντας ανθρώπους να δουλεύουνε καθημερινά και αυτό θα πρέπει να το κάνουνε όλοι. Αυτός που δεν το κάνει, περισσεύει από την ομάδα».

Στα του παιχνιδιού, ο Χιμένεθ σχολίασε: «Κάνοντας μία ανάλυση του παιχνιδιού στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν άσχημοι και στο δεύτερο ημίχρονο βρήκαμε τέσσερις φορές το τέρμα του Ηρακλή και αυτό είναι πολύ λυπηρό αν θέλουμε να εξελιχθούμε και να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι. Αυτό που θα πρέπει να δείξουμε στους φιλάθλους μας, για να είναι περήφανοι, είναι ότι μπορεί να χάνουμε και να μην είμαστε τρίτοι αλλά έβδομοι, αλλά με τιμή και όχι με ντροπή. Το να χάνεις είναι δύσκολο και ακόμη πιο δύσκολο να ξέρεις να χάνεις. Δείξαμε ντροπιαστική εικόνα σήμερα».
Τέλος, για τις αλλαγές που έκανε, πρόσθεσε: «Ο Τζιμπούρ μπήκε στον αγωνιστικό χώρο με έναν ειδικό νάρθηκα. Ο Μπλάνκο έμεινε εκτός από τεχνικής πλευράς και πάντα είμαι διαθέσιμος να μαθαίνω καινούρια πράγματα».

πηγη ora21.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου