ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Γιάννης Μπουρούσης: Ζητάω συγγνώμη, κάντε μου έλεγχο!

Θέση σε όλα όσα ακούγονται γύρω από το όνομά του τις τελευταίες ημέρες πήρε κι επισήμως, πλέον, ο Γιάννης Μπουρούσης. Ο σέντερ του Ολυμπιακού υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του πως ουδέποτε έκανε χρήση απαγορευμένων ουσιών, ενώ ξεκαθαρίζει πως όσα είπε με τον Μάκη Ψωμιάδη παρερμηνεύθηκαν. Παράλληλα ο Έλληνες καλαθοσφαιριστής ζητάει συγγνώμη από όσους εθίγησαν.....


Αναλυτικά η επίσημη δήλωσή του:
"Aισθάνομαι βαθύτατα προσβεβλημένος, προσωπικά και επαγγελματικά, από την άδικη εμπλοκή του ονόματός μου σε δήθεν χρήση απαγορευμένων ουσιών, καθώς και από την παράνομη αξιοποίηση σε βάρος μου μιας καθαρά προσωπικής συνομιλίας, που δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο άλλης υπόθεσης, η οποία δεν με αφορά καθοιονδήποτε τρόπο.

Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει απαγορευμένες ουσίες, αφού κάτι τέτοιο δεν συνάδει με τον επαγγελματισμό και την ηθική μου. Άλλωστε, αυτό έχει αποδειχθεί από συνεχείς και πολλούς ελέγχους, στους οποίους έχω υποβληθεί από την αρχή της καριέρας μου. Σήμερα κιόλας κατέθεσα αίτηση προς την Ε.Ο.Κ. να υποβληθώ στις απαραίτητες εξετάσεις και θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση των ελληνικών και διεθνών αρχών για οποιοδήποτε περαιτέρω ιατρικό έλεγχο.

Eπιπλέον, είμαι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να προσέλθω ενώπιον της Δικαιοσύνης, προκειμένου να δώσω τις απαραίτητες εξηγήσεις και να αποδείξω ότι όσα ελέχθησαν, παρερμηνεύθηκαν και ότι ποτέ δεν έχω εμπλακεί σε συνομιλίες και συναλλαγές που αφορούν παράνομες ουσίες.

Πιστεύω, τέλος, ότι έχω αποδείξει με τη μέχρι σήμερα πορεία μου, σαν αθλητής και σαν άνθρωπος, ότι τιμώ την ιστορική ομάδα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, τους φιλάθλους και τη Διοίκησή της, γεγονός που δεν μπορεί να ακυρωθεί από την παράνομη, ως προς εμένα, δημοσιοποίηση μιας καθαρά προσωπικής συνομιλίας. Ωστόσο, θεωρώ τίμιο και σωστό να ζητήσω συγγνώμη, σε περίπτωση που κάποιος ή κάποιοι εθίγησαν".

http://www.balla.gr/?v=2&dbt=1&aid=41241

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου