ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ξέσπασε στο δικαστήριο ο Φέρντιναντ

Ως μια «αισχρή παραβίαση της ιδιωτικής του ζωής» χαρακτήρισε στο Ανώτερο Δικαστήριο της Αγγλίας, ο Ρίο Φέρντιναντ το δημοσίευμα σκανδαλοθηρικής εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο είχε εξωσυζυγική σχέση.....


Ο 32χρόνος κεντρικός αμυντικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο οποίος έχει τρία παιδιά με την σύζυγο του Ρεμπέκα, ζητά μια γερή αποζημίωση από την «Sunday Mirror» για τα όσα είχε αναφέρει στο φύλλο της τον Απρίλιο του 2010.


Ο Φέρντιναντ τόνισε πως ένιωσε «θυμωμένος και αναστατωμένος» όταν πριν από δύο εβδομάδες πληροφορήθηκε πως η γυναίκα που έκανε τους ισχυρισμούς για την υποτιθεμένη σχέση, πήρε 17.7 χιλιάδες ευρώ από την εφημερίδα.

Στην κατάθεσή του ως μάρτυρας στην υπόθεση ο διεθνής Αγγλος στόπερ τόνισε πως το δημοσίευμα προκάλεσε «μεγάλη οδύνη όχι μόνο στον ίδιο αλλά και στην οικογένεια του».

Συγκεκριμένα είπε: «Είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό και ντροπιαστικό για μένα να προσπαθώ να εξηγήσω σε συμπαίκτες, συγγενείς και φίλους τι έγινε. Αναπόφευκτα έβαλε σε δοκιμασία την σχέση μου με την γυναίκα μου.

Επιπλέον, ο κόσμος άρχισε να μου φωνάζει διάφορα στον δρόμο, όπως `που είναι η νέα σου φιλεναδίτσα;'».

Ο Φέρντιναντ κατέθεσε πως είχε έξι χρόνια να συναντήσει την γυναίκα με την οποία φέρεται να είχε σχέση, όταν δημοσιεύτηκε το σχετικό κομμάτι.

«Ηταν πολύ οδυνηρό και άχαρο για μένα να πάρω τα παιδιά μου από το σχολείο, ξέροντας πως άλλοι γονείς είχαν διαβάσει το άρθρο χωρίς να γνωρίζουν πως πρόκειται για μια πολύ παλιά σχέση.

Αν και είμαι γνωστός στον κόσμο, διαχωρίζω την δημόσια και την ιδιωτική μου ζωή και δεν αναζητώ δημοσιότητα στην προσωπική μου ζωή. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην έχω το δικαίωμα να έχω ιδιωτική ζωή απλά και μόνο επειδή είμαι διάσημος ποδοσφαιριστής».


Για μία ακόμα φορά η υπόθεση θέτει το ερώτημα εάν το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης για την ενημέρωση του κοινού είναι σημαντικότερο από την προστασία της ιδιωτικής ζωής μιας διασημότητας.

πηγη sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου