ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Μου-Πεπ: Face to face!

ίγα 24ωρα πριν το Clacico και το θερμόμετρο ανεβαίνει! Οι Καταλανοί συγκρίνουν την... αλαζονεία του Ζοσέ Μουρίνιο με την... ταπεινότητα του Πεπ Γκουαρδιόλα...
Η Ευρώπη στρέφει το βλέμμα της στη Μαδρίτη, εκεί όπου το Σάββατο θα... μονομαχήσουν, οι πιο φορμαρισμένες ομάδες της Ευρώπης. Η Ρεάλ Μαδρίτης με νίκη ουσιαστικά πανηγυρίζει τίτλο, ενώ αν η Μπαρτσελόνα φύγει με το διπλό, τότε η Πριμέρα παίρνει φωτιά... Ζοσέ Μουρίνιο και Πεπ Γκουαρδιόλα ετοιμάζονται για την σκακιέρα του «Σαντιάγο Μπερναμπέου» και οι Καταλανοί δεν ξεχνούν ποτέ τις ατάκες του Πορτογάλου που προκάλεσαν σάλο... Μάλιστα, συγκρίνουν τα όσα έχει πει με τα... ταπεινά λόγια του Γκουαρδιόλα και το gazzetta.gr σας τα παρουσιάζει με τη μορφή... διαλόγου!


ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Ευτυχώς στο ποδόσφαιρο υπάρχουν περισσότερα άτομα έξυπνα από χαζά. Αυτοί λοιπόν με καταλαβαίνουν, με εκτιμούν και για αυτό είχα και την ευκαιρία να προπονήσω τις Πόρτο, Τσέλσι, Ιντερ και τώρα τη Ρεάλ.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Πιστεύω πως υπάρχει αρκετός κόσμος ικανός να κάνει τη δουλειά που κάνω εγώ. Απλά εμένα με έχουν επιλέξει και αυτή είναι μέχρι στιγμής η μοναδική επιτυχία μου.


ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Ο Μπενζεμά μπορεί να μην βάζει πολλά γκολ, αλλά δεν είναι ο μόνος. Υπάρχει ένας παίκτης που κόστισε 45 εκατ. και επίσης δεν βάζει, αλλά κανείς δεν λέει τίποτα για αυτόν (Βίγια).
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Κριστιάνο Ρονάλντο και Μέσι είναι μοναδικοί. Ο τρόπος που έχουν να καθορίζουν μόνοι τους ένα ματς, είναι εξωπραγματικός.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Δεν προσαρμόζομαι στις ομάδες που πηγαίνω. Εκείνες προσαρμόζονται σε εμένα.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Η τύχη του να διευθύνεις μία ομάδα από τόσο εκπληκτικούς παίκτες, είναι αυτό που σε κάνει να φαίνεσαι κι εσύ καλύτερος.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Η Μπαρτσελόνα είναι ένας μεγάλος σύλλογος, αλλά σε 100 χρόνια ιστορία έχει κατακτήσει μονάχα ένα Πρωταθλητριών. Εγώ που είμαι προπονητής λίγο καιρό, έχω κατακτήσει τα ίδια.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Η Ρεάλ είναι μία ομάδα τρομερά δυνατή. Σε ορισμένες περιπτώσεις στη διάρκεια της ιστορίας έχει υπάρξει η καλύτερη του κόσμου. Τώρα είναι το φαβορί.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Από τη στιγμή που χαρίζουν αγώνες στη Μπαρτσελόνα, είναι επόμενο να γίνεται πιο δύσκολο για εμάς το πρωτάθλημα.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Εάν η Ρεάλ βρίσκεται πιο πάνω στη βαθμολογία, είναι επειδή κάτι έχει κάνει καλύτερα από εμάς.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Δεν μπορούν να δώσουν την Χρυσή μπάλα στον Ινιέστα. Αν και πέτυχε ένα πολύ σημαντικό γκολ, την υπόλοιπη χρονιά ήταν τραυματίας.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Ο Ινιέστα είναι από άλλον γαλαξία.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Η διαφορά μεταξύ εμένα και του Πελεγκρίνι, είναι πως εάν εγώ φύγω από τη Ρεάλ, μετά δεν θα πάω στη Μάλαγα.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Εάν νικάω, η καριέρα μου θα έχει μεγάλη διάρκεια. Εάν χάνω, θα έχει μικρή.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Αυτό που με κουράζει πολλές φορές είναι τα λάθη των διαιτητών. Κια ιδίως όταν μετά λένε πως εγώ φταίω που επιτίθεμαι στους διαιτητές.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Εγώ απλά είμαι προπονητής στην Μπαρτσελόνα. Οι διαιτητές κάνουν τη δουλειά τους και πιστεύω πως κάνουν το καλύτερο δυνατό.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Σας παρακαλώ μην με αποκαλείτε αλαζόνα. Απλά τυγχάνει να είμαι πρωταθλητής Ευρώπης και ξεχωριστός.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Προπονώ εκπληκτικούς ποδοσφαιριστές και έχω μία υπέροχη ομάδα. Αυτό είναι που προσδίδει πρεστίζ και σε εμένα.

ΜΟΥΡΙΝΙΟ: Χαίρομαι που πήρα μαθήματα από τον Κρόιφ. Ακόμα μπορεί να με εμπνεύσει... στο πως να χάσω ένας τελικό Πρωταθλητριών με 4-0.
ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ: Ο Πελεγκρίνι είναι από τους κορυφαίους προπονητές του κόσμου.


Πηγή:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου