ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΚΟ.


Είπαμε πως έχουμε χιόνια στο καμπαναριό, σκάσανε και χιόνια και στο Μονακό!Έτσι παιχταράδες μου τζάμπα και βερεσέ δηλαδή δεν πληρωθήκαμε στο τριαράκι.Αλλά ως μπατίρης μελέτησα και έχουμε και λέμε.3 ματσάκια η μία εντός χωρίς νίκη και είναι φαβορί απέναντι στην πιο φορμαρισμένη ομάδα του Νησιού;Χα και ξαναχα.Διπλάρα οι μαυρόγατες.Οι δύο επόμενες είναι καθαρά αυτό που λένε οι δικές μου ειδικά όταν παίζουν εκτός όπως τώρα.Τορκί η μία και η λατρεία μου η Λέιτον!Σημειώστε τις και εσείς να τις έχετε.Και άλλο φοβερό αουτσάιντερ, ποιό;Η Γιουνάιτεντ με τα χρέπια της Τσέλσι!Χα χα και ξαναματαχα.Οκ θα κάνω ερώτηση κρίσεως, ποιός θα βάλει γκολ από την Τσέλσι;Αυτααααααααααααα τα ωραία αλλά πριν σας αποχαιρετίσω θα πω και τις αμαρτίες μου.Σκέφτομαι πως η Μπάγερν η αχώνευτη θα τα βρεί σκούρα στο Αμβούργο!Το ίδιο σκέφτομαι και για τον Παο στη Λιβαδειά.Τα πα κι ησύχασα.Λοιπόν βαράτε γιατί λίγα βάζετε λίγα χάνετε ή πολλά κερδίζετε!
Τα σέβη μου

1 σχόλιο: