ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.


Το καλύτερο Σουκού είναι εδώ!Στοιχηματικά λέω ρε αλάνια γιατί κατά τα άλλα την έχουμε πουτσίσει.Μπορεί να μην είμαι πολιτικός αναλυτής αλλά το σχόλιο θα το κάνω μιας και ξέρετε πως μπόμπες βάζω αβέρτα.Στην Ελλάδα αλλά και αλλού τους επαναστάτες τους λένε τρομοκράτες και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.Αρκετά πάμε στις δικές μας τις μπόμπες και είναι και πολλές.Η πρώτη είναι χωριό που φαίνεται και ακούει στο όνομα Σάντερλαντ.Δεν υπάρχει Άρσεναλ ρε σείς εκτός Λονδίνου!Άσε που και η Σάντερλαντ με την αλεπού στον πάγκο κεντάει!Για το Νότιγχαμ-Γουότφορντ ένα θα σας πω, το πιο σίγουρο διπλό του δελτίου δίνει 2,75!Προχθές κάθησα και είδα τη Νιούκαστλ με την Άστον τη Βίλα.Οι δύο Σενεγαλέζοι που έχει μπροστά η Νιούκαστλ είναι μάνα μουυυ!Προς τι ο πρόλογος;Με τρώει το χέρι για Χ2 αλλά δεν ξέρω αν θα το στουμπήξω αφού έχουμε ΤΙΣ επιλογές.Αααα είδα και Μίλαν με Γιούβε.Δεν υπάρχει Μίλαν παίδες, 5 γερόντια φέρνουν βόλτες είναι η ομάδα.Άρα Ούντινέζε με τρέλα!Εκείνη η ομάδα που μου χει κάνει κλικ τον τελευταίο καιρό είναι η Τζένοα.Θα το παίξω κι ας μου βγεί και σε κακό.Έχω και κανα δυό μεγάλα σημεία που τα βλέπω και θα τα τσοντάρω μαζί με τις μπόμπες όπως, Τσέλσι Μπόλτον Μπέρμιγχαμ Βέρντερ και Παρί!Ο φίλος Τάκης Λεμονής που τον γουστάρω με τα μπούνια πήγε Αγρίνιο και το 2 δίνει 2 και θα το τιμήσω εννοείται.Ο Παο σας είχα πεί πως θα τα βρεί μπαστούνια στη Λιβαδειά και έπεσα μέσα.Λέτε να ζοριστεί και πάλι με την Ξάνθη;Δεν ξέρω αλλά η Λιντς σίγουρα θα ζοριστεί!Μαγκιές μου τι έκθεση ήταν αυτή;Ψψψψψψψψψψ.Λοιπόν βαράτε γιατί λίγα βάζετε πολλά παίρνετε.
Τα σέβη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου