ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Γκοβού: Είμαι ευτυχισμένος που ήρθα στον ΠΑΟ!

Απόλυτα ικανοποιημένος από την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, εμφανίστηκε ο Σίντεϊ Γκοβού, κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης των νέων αποκτημάτων του «τριφυλλιού». Ο Γάλλος άσος τόνισε πως πήρε τις πληροφορίες που ήθελε από τον Σισέ και πως «ήξερα ότι έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα, αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη από ότι περίμενα»...
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Μπουμσόνγκ, ο οποίος ανέφερε πως θέλει να κερδίσει τίτλους με τους «πράσινους».

Αναλυτικά τα λεγόμενα των τεσσάρων αποκτημάτων:

Γκοβού: «Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ, όπως ο Παναθηναϊκός κι εύχομαι ότι θα έχουμε ξανά επιτυχίες. Έχω μιλήσει με τον Σισέ για την ομάδα πριν έρθω και έμαθα εξαιρετικά πράγματα, όμως ακόμα κι έτσι ένιωσα έκπληξη όταν ήρθα. Ήξερα ότι έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα, αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη από ότι περίμενα. Έχω εμπειρία από μεγάλους αγώνες και πιστεύω ότι σε αυτόν τον τομέα θα προσφέρω πολλά στην ομάδα».
Φερνάντες: «Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ. Νιώθω σαν να είμαι στο σπίτι μου. Όλοι οι νέοι παίκτες που ήρθαμε στην ομάδα θα προσπαθήσουμε να λειτουργούμε επαγγελματικά και να φέρουμε επιτυχίες. Δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα, απλά θέλω να είμαι στη φιέστα του χρόνου. Θα δουλέψω για να φτάσω ψηλά».
Ιωαννίδης: «Μεγάλη χαρά και τιμή για μένα που βρίσκομαι σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Εύχομαι να επαναλάβουμε το περσινό νταμπλ. Νιώθω έτοιμος να βοηθήσω. Με πιστεύει ο προπονητής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα με βάλει να παίξω. Ελπίζω γρήγορα να καταφέρω να του δείξω τι αξίζω. Όλοι οι παίκτες του ρόστερ μπορούν να παίξουν, Θεωρώ ότι κι εγώ μπορώ να γίνω βασικός ανά πάσα στιγμή. Είμαι δίπλα σε τεράστιους ποδοσφαιριστές από τους οποίους μπορώ να κερδίσω πολλά μέσα κι έξω από το γήπεδο».
Μπουμσόνγκ: «Είμαι πανευτυχής που βρίσκομαι εδώ. Είσαι στο βίντεο την περσινή απίστευτη φιέστα για τον τίτλο. Έχω συμβόλαιο τριών χρόνων και εύχομαι να πάρω μέρος σε αντίστοιχες τα επόμενα χρόνια. Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί κυρίως επειδή στις συνομιλίες με τη διοίκηση κατάλαβα το ενδιαφέρον που μου έδειξαν, αλλά κι επειδή υπάρχουν πολλοί Γάλλοι στην ομάδα. Κάθε σύλλογος θέλει να κερδίζει τίτλους και αυτό ήρθαμε να κάνουμε στον Παναθηναϊκό. Αισθάνομαι απόλυτα έτοιμος και ελπίζω πως θα προσφέρω το καλύτερο».

Πηγή: derby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου