ΤΟ FRAPESPORT ΖΗΤΑ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης του blog μας, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: frapesport@gmail.com

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Κόντε: «Οι παίκτες μου είναι αδέρφια μου»!

Η Γιουβέντους είναι έτοιμη για το ματς της Δευτέρας με την Ρόμα στο Ολίμπικο, με τον Αντόνιο Κόντε να ζητάει σεβασμό στους Τζιαλορόσι, τον Λουίς Ενρίκε και τους... παίκτες του!
Η Ρόμα και η Γιουβέντους είναι δύο ομάδες αρκετά όμοιες και πιστεύω ότι οι Τζιαλορόσι παίζουν αρκετά επιθετικά. Είμαι πεπεισμένος ότι ο Λουίς Ενρίκε κάνει σπουδαία δουλειά. Χρειαζόμαστε περισσότερους προπονητές σαν κι αυτόν και μπορείτε να δείτε ότι ήδη έχει αφήσει το σημάδι του στην ομάδα, καθώς ακόμη και στην ήττα από τη Φιορεντίνα η Ρόμα συνέχιζε να παίζει οργανωμένα αν και είχε μείνει με 8 παίκτες», τόνισε αρχικά ο τεχνικός της Μεγάλης Κυρίας, που σε ερώτηση για το τι σημαίνουν για τον ίδιο αυτά τα παιχνίδια, απάντησε: «Είχα θετικά και αρνητικά συναισθήματα από αγώνες κόντρα στη Ρόμα ως ποδοσφαιριστής.  Ημουν στο γήπεδο, για παράδειγμα, όταν ο Τότι μάς κουνούσε τέσσερα δάχτυλα στο 4-0 τον Φεβρουάριο του 2004. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην επηρεαστούμε από την ατμόσφαιρα του Ολίμπικο, που μοιάζει αρκετά με αυτή στο δικό μας γήπεδο. Περιμένω τη μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση τόσο όταν θα έχουμε εμείς την μπάλα, όσο και όταν θα είναι στην κατοχή της Ρόμα».

Τέλος, ο Κόντε φρόντισε να δείξει ξανά πόσο δεμένος είναι με τους παίκτες του και τι κλίμα έχει φτιάξει στα αποδυτήρια της Γιουβέντους, λέγοντας: «Οταν ακούω κάποιον να κριτικάρει τους παίκτες μου, από τη στιγμή που εγώ ξέρω πόσο δουλεύουν καθημερινά, γίνομαι έξαλλος. Οποιος θέλει να κάνει κριτική, να κάνει σε μένα και να αφήσει τους παίκτες μου ήσυχους γιατί για μένα είναι σαν αδέρφια! Το μυστικό αυτής της ομάδας είναι το πόσο έτοιμοι αισθάνονται όλοι να δουλέψουν ο ένας για τον άλλον»!


Πηγή:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου